HTML

JóVáros Blog

Nyomor, drog, prostik, kilátástalanság. Sokezer jobb sorsra érdemes ember otthona. Hírhedt, vagy épp a háttérben sunyító ifjú pártkatonák irányítása alatt. Tehetségtelenek, gátlástalanok, korruptak, hazugok. Nem az egyik, vagy a másik párt színeiben. Mert mindannyian benne vannak. Mutyiország mutyivárosának megélhetési zsúrfiúi. Hozzánk sodorta össze a szemetet a szél. Ide porszívó kell. Ipari méretű. Mert elég belőlük.

Friss topikok

  • azapali: Egy nemzet,Nagy Imre,'56 meggyalázása,egy színészkedő képmutató éltal ! (2016.06.07. 00:16) Ruszkik haza!
  • Apa5406: 2018, azt meg is kell érni! (2015.12.27. 11:25) Láncreakció
  • mscee reload: Gabesz. Kampec dolóresz. (2015.08.03. 15:05) Viktor's Secret
  • Levente Lehoczky: Ahogy itt elolvasgatom a hozzászólásaitokat, egyikőtök sincs a helyzet magaslatán, már ami fejlett... (2014.06.11. 15:35) Békemenet light
  • Edit Elekes: Nagyon jó ez az oldal... A többi bejegyzés is érdekes, így egészen más megvilágításba került minde... (2014.05.05. 10:00) Férfias Játékok

Kedvenc Blogjaim

Feedek

Csikorgás

08.szabogabor 2014.02.22. 20:11

Valami nem klappol Fideszéknél. Zavar van az Erőben. Volt idejük bőven fölkészülni a kampányra, és minden létező erőforrással rendelkeznek, hogy profi gépezetként működjenek. És most mégis homokszem van a fogaskerekek között, és nem is egy.

Ezt az Őszödözős, Gyurcsányozó Izét, ezt elkúrták. Egyszerűen az ilyet nem így kell csinálni. Ha egy sztori önmagában nem áll meg, mert valódi, könnyen lobogtatható bizonyíték nincs mögötte, akkor azt csak utolsó pillanatban szabad ellőni. Hogy ne legyen idő reagálni rá.

A Simon Ügy más időzítést követelt, mert ott komoly tényanyag volt. Azt az elején kell ellőni, mert arra nem lehet jót válaszolni. Azt kampánytechnikailag jól csinálták. Hatásos is volt, rögtön az első menetben bevittek egy jól irányzott mélyütést.

De elkövettek még egy hibát. Nem használták ki teljesen. Ha az ellenfelet megfogom, akkor nem kezdek el újabb helyekre, újabb témákban ütni, hanem addig lövöm a gyenge és már méginkább meggyengült pontot, amíg a sérülés végzetes nem lesz. De ők behoztak újabb témákat, és lövöldöznek összevissza. Ezzel meg saját maguk tulajdonképpen annulálták is a Simon Ügy hatását. Vehetünk egy nagy levegőt, túl vagyunk rajta.

Aztán az aláírásgyűjtős melldöngetésük. Kiállt Kocsis, elmondta, hogy hűdekemények is Ők, de aztán azt sem folytatták. Ezek hibák. Ezek egy annyira profi és végtelen erőforrással rendelkező kampánygépezetben, mint a Fideszé, szinte megmagyarázhatatlanok. Persze, nyilván van oka, hogy ilyen zűrzavar van ott, ahol a katonai fegyelem a megszokott. Éshát van is ötletem, hogy mi állhat a kapkodás mögött.

Asszem nem úgy megy az aláírásgyűjtés, mint tervezték. Egyszerűen ők elsöprő, az első percekben eldőlő kampányra számítottak. Aláírások sima százezreire, és turbóüzemmódú sikerpropaganda végigvitelére. De ahhoz azért kell némi alap. Ahhoz tényleg be is kéne gyűlni a sokszázezer aláírásnak. De nem gyűlik.

A gondolkozásuk meg azért egyszerű ám, mint a faék. Hiteltelenítés, és sikerpropaganda. Ennyi. Menekülés a tartalmi kérdésektől, vitakerülés, ismerjük ezt a tipikus Fidesznyik mentalitást. A hiteltelenítéssel jól indultak, ez volt a Simon Ügy. Erre akartak rázengetni a rengeteg aláírással, hogy az ellenpontozással kiüssék az Összefogást. Csak a második elem, a sikerpropaganda alapja már nincs meg.

Mint már beszéltem róla többször, a kampány egy tömegpszichológia nyomásgyakorlás. Sokkal több köze van egy rockkoncerthez, mint egy akadémiai szemináriumhoz. Föl kell pörgetni a népet, tomboljon a közönség. De ahhoz a koncert elejét nagyon meg kell nyomni. Mertha még a harmadik számnál sem lesz őrület, akkor ellaposodik az egész.

Csakhát a második szám, az aláíró százezrek, az nem sikerült. Lehangolódott a gitár, beszakadt a dobbőr, esővíz ment az erősítőkbe. No, akkor most gyorsan kell valamit lépniük. Hogy legalább a harmadik szám üssön, és feledtesse a második lagymatagságát. Ehhez kellett volna muníció. De valami nagyon átütő. De nem volt erre az időszakra tervezve semmi. Ha lett volna, már látnánk.

Kényszerből húzták elő az Őszödi Lufit. Szerintem az okosabbja ezt ellenezte, mert tudják, hogy lufi. Gyorsan kipukkad, hisz nincs alapja a sztorinak, viszont van idő reagálni rá, és ekként az egész a visszájára fordul. Rágalommá változik a vád, és pont ellenkező hatással jár. Ezt csak az utolsó pillanatban szabadott volna bedobni. Akkor lett volna a számukra haszna, de így káros lesz.

Aztán persze van itt még valami. Az Ukrán Forradalom. Ez marha gáz, Miviktorunk épp menne Kelet felé, és vadul sulykolják, hogy a jövő Keleten van. Erre meg az történik, hogy közvetlen keleti szomszédunk, aki azért jóval nagyobb nálunk, elindul Nyugatra. Merthát lehet mesélni arról, hogy az Orosz Medve csak egy aranyosan brummogó mackó, csakhát az ukránoknak erről a Bundásról gyökeresen más a véleménye.

És ha fegyverrel és forradalommal, és halottak és vér árán akarnak kitörni a Mancsok közül, akkor innentől az Orbán-féle Irány Keletre ideológia hirtelen agyon lett verve. Mégpedig rohadt nagy légkalapáccsal. Innentől persze közvetve, a tudatalattikban Paks is új megvilágításba kerül. Nem energiakérdés lesz, hanem az Orosz Medve kérdése. Napersze akkor már a rezsicsökkentős érvelés alól is kiszalad a talaj.

És ezzel szemben Fidesznyikék most fegyvertelenek. Ugyanis a Magyar, ha épp a gyakorlatban ez kevéssé látszik is, de azért forradalmár nép ám. És csak nézi az ukrán képeket, és valahol csendben irigykedik és szégyelli magát. És lelkében a forradalmárokkal van. Ami ugyanis Ukrajnában történik, az pont olyan, mint nálunk volt '56. És nehéz Orbánéknak hitelesen kiállni a másik Viktor, Janukovics Bolseviktárs mellett, miközben megpróbálják egyébként 56-ot folyamatosan kisajátítani. Egyszerre nem állhatnak ugyanis a forradalmárok, és az elnyomók oldalán.

Két hete még csakcsak lenyelethették volna a Keletre menést. Most, hogy a Kelet elindult Nyugatra, ennek vége. Nincs pozitív mondanivaló, bármiféle egységes jövőkép innentől kezdve Orbánéknál. Miközben a népünk csendes lelkesedéssel szolidáris az ukrán forradalmárokkal, akkor rendkívül gagyinak tűnik egy rezsicsökkentés.

Nincs mondanivaló. Nincs aláírás-tömeg. Van viszont kapkodás. És érzékelhető, látható zűrzavar. És ha egy hadsereg önbizalma megroppan, akkor abból még bármi is lehet.

Ám legyen.

47 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jovaros.blog.hu/api/trackback/id/tr575827249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

putyi8 2014.02.22. 20:25:52

gigi riva ---------------------gratulálok

08.szabogabor 2014.02.22. 21:15:49

Összefüggéseivel együtt egy kis párbeszéd moderálva. :)

nem_tudom_mi_van_velem 2014.02.22. 21:18:18

Az is lehet, hogy most még csak altatás van!

libsibolsika 2014.02.22. 21:47:33

@08.szabogabor: Szerintem meg még a Simon ügy időzítését is elkúrták! Ha az ajánlásgyűjtés időszaka közepén jókor dobják be akkor most nincs az összefogásnak jelöltje a XVIII. kerületben.

08.szabogabor 2014.02.22. 21:54:44

@libsibolsika: Szerintem meg nem. Nem egy körzetre játszanak, hanem 106-ra.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.02.22. 22:43:06

Várd ki a végét, még csak február van!! :)) És elvileg még 2 simon féle ügy van a tarsolyukban! :))

08.szabogabor 2014.02.22. 23:12:19

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Én objektívitási igénnyel szemlélődöm és írok. Sima Fidesz győzelem látszott egy hónappal ezelőtt. Csakhogy Ukrajna, az ezzel kapcsolatos sunyi kétlelkűségetek, meg a Kubatov rendszer gyakorlati inkompetenciája miatt kezdem azt érezni, hogy megbuktok. A kampányotok szar eddig, és mivel a politikai stratégiátok is Ukrajna miatt elszállt, ezért nem látom az új lendületvétel ideológia alapját. Az Őszödi Izé balul sül el, csakhogy ezzel a legnagyobb vadat, Gyurcsányt nem sikerült leterítenek, innentől meg azért csökkenni fog a jelentősége a többi ügyeknek. Egy-egy helyi valakit tán még el tudtok kapni ilyesmivel, de országosan igazából nem lesz belőle nagyobb zörej. Leszálló ágban vagytok érzésem szerint.

sickboyy 2014.02.22. 23:18:56

Bárcsak ilyen eccerű lenne.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.02.22. 23:50:53

@08.szabogabor:

Hinni azt lehet, csak nehogy nyugtatóért kelljen szaladnod majd április 6-án este az eredmények után hahaha :)) A kampány még csak most fog igazán kezdődni, és ha az összefosás igy folytatja a 15% is necces lesz nekik.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.02.22. 23:52:29

@08.szabogabor:

Meg nézd csak meg a közvéleménykutatási adatokat is.. :)

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.02.22. 23:56:20

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:

Ja és ne gyere 2002-vel mert akkor nagyon kicsi volt a különbség a 2 párt között, most viszont van minimum 20! :DD

08.szabogabor 2014.02.23. 01:45:54

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Túl sokat szerintem nem érdemes vitatkoznunk. Én tényekről és trendekről beszélek, elemző szemmel, és bármely alternatívát megírva, ha az tűnik valószínűnek. Te meg a Fidesznyik hitvilág belső használatú moduljait nyomod kritikátlanul. Lásd be, ennek így nem sok értelme van... Nickválasztásod, az avatarod pártzombit takar, nem gondolkodó embert. :)

Beru 2014.02.23. 01:47:14

Korulnezve azt latom, sokkal egyszerubben gondolkozik a nep. Par ezer forintos rezsicsokkentest lat csupan. Nem tovabb. Sokaig gyozkodtem magam, hogy ez nem kelet, ez Kozep-Europa, demokratikus elemek is megjelennek, de korulnezve, fokent videken, nem latok mast, mint Kadar nepet. Akinek kell a paternalizmus. Akinek kell egy Kadar apank, Horthy apank, vagy epp carevics. Szomoru, ketsegbeejto. Es innentol nem vonnek le messzemeno kovetkeztetest abbol, amit ertelmisegiek publicisztakent megirnak.

08.szabogabor 2014.02.23. 01:53:37

@Beru: Egy része olyan, valóban. Egy másik része meg nem. És a harc a bizonytalanokért megy. És a Fidesz kampánybénázása feltűnő. Most először mondom: nyerhető a választás. Nem azt mondom, hogy biztosan meglesz, hanem annyit: a Fidesz gyengül, az ellenzék erősödik.

tamás46 2014.02.23. 06:24:15

@08.szabogabor: Úgy vélem,most(április6-án)lesz igazi fülkeforradalom.Remélem legalább akkora,mint a 2010-es csak más előjellel.

Zsuzsanna Heltai 2014.02.23. 08:54:49

Csak a vidék tájékozatlanságától tartok,akik csak a hazug " közmédiát" nyelik.

Lajos Rakusz 2014.02.23. 09:50:59

@putyi8: Egyetértek! Kiváló írás.

Lajos Rakusz 2014.02.23. 10:05:08

A Fidesznek nincs igaz,valós, és az ország érdekeit kifejező mondandója.A keleti nyitás mára öngól. A rezsicsökkentés a szolgáltatások leromlásához vezetnek, s ez kezd megjelenni a mindennapokban. A NAV ügyet maga a NAV szaporodó vizsgálatai hitelesítik. Ami az állam által menedzselt szabadrablást illeti- ez a lassú víz-partot mos esete... A partvonal kezd omladozni...

C72 2014.02.23. 10:09:09

Honnan lehet tudni, hogy nem gyűlnek úgy az aláírások? Mondjuk mi nagyon fideszes kerületben lakunk, s amikor elhajtottuk az aláírásgyűjtőt, csak mosolygott, hogy "gondoltam" (vajon honnan?, kérdezem halkan), de érződött, hogy ez nem téma neki, majd a következő helyen aláírják.

08.szabogabor 2014.02.23. 10:12:19

@C72: Ha gyűlnének mást sem lobogtatnának. De nem teszik, és aligha a szerény visszafoguttságuk miatt. :) Helyette próbálták hibás módon és ütemben befújni ezt az Őszödi Izét.

C72 2014.02.23. 10:29:11

@08.szabogabor: Hát remélem, így van.
Jaj, ez az öszödi cucc nagyon gagyi, milyen jó lenne, ha borítaná a bilit valaki, aki ismeri a teljes tartalmat...
Viszont a rezsicsökkentés sajnos még felszálló ágon van (mert még nem érződnek annyira a következményei), és tényleg rengeteg embert be lehet etetni vele. Nagyon sok a kiszolgáltatott idős ember – ezért is vagyok rettentő dühös a manyup-pénz miatt: nem szeretnék ilyen kiszolgáltatott idős kort, hogy én is csak azt lessem, melyik pszichopata ígér többet...

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2014.02.23. 11:34:38

Szerintem a legtöbb embernek még mindig a Fidesz a kisebbik rossz és nem az Összefogás, főleg nem Gyurcsány meg Fodor...
Mondom ezt úgy, hogy nem szavazok erre a kettőre.

Más: Rogán Antal körzetében állítólag az elegendő 500 aláírás többszöröse gyűlt össze.

08.szabogabor 2014.02.23. 11:41:25

@Nyekenyóka: Esetedben sajnos a sánta kutya elkapása esete játszik. Másik blogon tegnap ezt írtad:

"
Nyekenyóka 2014.02.22 12:29:49
@Nagy Zsolt E.:

Fideszre szavaztam eddig mindig, úgyhogy ez nem jött be :))"

Hát akkor erről ennyit.

baloghattila43 2014.02.23. 11:59:55

@Zsuzsanna Heltai: Szerintem a vidéki emberektől nem kell tartani.Vidéken ugyanis nagyobb a nyomor mint valaha! Hiába fújja a média a hülyeségeit a megtapasztalás sokkal erősebb! Nincs munka,minden nagyon drága/itt nincs minden sarkon egy multi aki lenyomja az árakat/. Aki dolgozik is éh bérért teszi azt és naponta hallja a főnököktől hogy százan állnak sorba a helyére.Bízom abban hogy más vidéki emberek is átlátják azt a paraszt vakítást amit O.V.-ék csinálnak és jól fognak dönteni.

Zsuzsanna Heltai 2014.02.23. 12:03:55

@baloghattila43: Bár így lenne! Nem tudom, ez is lehet.Viszont döbbenetes látni a képanyagokat a rezsiharcos tömegekről, ahogy tolonganak. És ha még meg is szólalnak..........

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2014.02.23. 12:04:35

@08.szabogabor:

Tényleg a Fideszre szavaztam eddig, most viszont nem fogok. Mi ezen a nem érthető?
Ha tudni akarod nálam az adójóváírás eltörlése miatt fordultam el tőlük. Több ok közt.

08.szabogabor 2014.02.23. 12:09:31

@Nyekenyóka: Rendben, akkor vagy Jobbik, vagy LMP, gondolom.

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2014.02.23. 12:13:17

@08.szabogabor:

Szerintem az LMP-re fogok..

Az, hogy az egyik bűnbandát lecseréljük egy másikra semmi értelme, akkor inkább jöjjön olyan aki még nem bizonyított.

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2014.02.23. 12:19:48

Arra van valakinek egy épkézláb magyarázata, hogyha egy pártnak egy körzetben megvan az elegendő 500 aláírása akkor mi a francért gyűjtenek, kopogtatnak, standolnak még utána is?! Nem értem!

08.szabogabor 2014.02.23. 13:13:13

@Nyekenyóka: A Fidesz besegít neki, mint mindig.

putyi8 2014.02.23. 13:22:17

@Nyekenyóka: gondolom az onkormányzati választásra is gondolnak kik azok akik akkor is aláirják-no meg az EU jeloltekre

putyi8 2014.02.23. 13:22:57

@08.szabogabor: igen szukséguk van rájuk

putyi8 2014.02.23. 13:24:47

@Nyekenyóka: hát azért nem mindegy a választás a kettő kozott oriási kulonbség van--------egy választás nem a kozért mustárt veszek vagy majonézt-mindkettőt ráonthetem igaz csak az ize más

Tüntess az orbáni diktatúra és simli ellen! 2014.02.23. 14:29:06

Most is gyűjtik ezerrel és befenyítették az embereket, hogy ne írjanak alá máshová.

A nagy kapkodásukban és hamisításaikban 30-40 %-os a hibahatár.

Erről miért nem beszél az ocsmány MTVA?

El kell menned szavazni!

baloghattila43 2014.02.23. 14:39:17

@Zsuzsanna Heltai: Én inkább az ellenszavazatok elaprózódásától és az irdatlan hatalom éhség által generált választási csalástól tartok.Minden esetre ha bármi okból ők maradnak szerintem nagy problémák lesznek hiszen sokan már csak éppen hogy csak a felszínen evickélnek és már közel az elmerülés.Valaminek muszáj változnia és ezt a politikusoknak is be kell végre látniuk.

mokkaczuka 2014.02.23. 18:55:34

Ettől még bármikor azt hazudhatnák, hogy megvan az aláírásokból egymillió. Más van itt a háttérben. És ez a más az, hogy az emberek, akik le fognak szavazni ellenük, nem merik nyíltan vállalni a véleményüket. Szerintem pofára esnek április 6-án.

08.szabogabor 2014.02.23. 19:41:39

@mokkaczuka: Nem hazudhatnak nagy számot, mert akkor azt le is kéne adniuk a jelöltállításnál :)

Satyala 2014.02.24. 08:42:02

A további aláírás gyűjtést azért forszírozzák a pártok, mert aki valahova aláír, az már megszokásból is ugyan arra szavaz! No meg a Fidesz a rezsicsökkentő papírokat is aláíratja, csak a reklám kedvéért.

libsibolsika 2014.02.24. 09:20:44

@Satyala: Külön kell választani az ajánlás gyűjtést és a támogató aláírás gyűjtést.
A nagy pártok már mind a 106 egyéniben leadták a szükséges többszörösét a jelöltséghez, azt követően hivatalos ívre már nem lehet gyűjteni.
Utána már csak a saját támogatói lapra gyűjtenek adatbázis építés céljából és a minél több személyes kontaktus pozitív hatás a miatt. Ezt sehol nem adják le, max az adatkezeléssel kell elszámolni.
Meg persze abban is igazad van, hogy "azért forszírozzák a pártok, mert aki valahova aláír, az már megszokásból is ugyan arra szavaz!"

A rokkant is ember · http://arokkantisember.blog.hu 2014.02.24. 10:35:23

"...a népünk csendes lelkesedéssel szolidáris az ukrán forradalmárokkal,..."

Na ja, asszem, kb. eddig tartott a lelkesedés:

444.hu/2014/02/23/az-ukran-parlament-eltorolte-a-kisebbsegi-nyelvhasznalatot/

8kerseg 2014.02.24. 11:37:23

@A rokkant is ember: Ez leginkább az oroszok ellen van.

08.szabogabor 2014.02.24. 11:45:38

@8kerseg: Jéééé, első eset, mikor értesz valamit :)
süti beállítások módosítása