HTML

JóVáros Blog

Nyomor, drog, prostik, kilátástalanság. Sokezer jobb sorsra érdemes ember otthona. Hírhedt, vagy épp a háttérben sunyító ifjú pártkatonák irányítása alatt. Tehetségtelenek, gátlástalanok, korruptak, hazugok. Nem az egyik, vagy a másik párt színeiben. Mert mindannyian benne vannak. Mutyiország mutyivárosának megélhetési zsúrfiúi. Hozzánk sodorta össze a szemetet a szél. Ide porszívó kell. Ipari méretű. Mert elég belőlük.

Friss topikok

  • azapali: Egy nemzet,Nagy Imre,'56 meggyalázása,egy színészkedő képmutató éltal ! (2016.06.07. 00:16) Ruszkik haza!
  • Apa5406: 2018, azt meg is kell érni! (2015.12.27. 11:25) Láncreakció
  • mscee reload: Gabesz. Kampec dolóresz. (2015.08.03. 15:05) Viktor's Secret
  • Levente Lehoczky: Ahogy itt elolvasgatom a hozzászólásaitokat, egyikőtök sincs a helyzet magaslatán, már ami fejlett... (2014.06.11. 15:35) Békemenet light
  • Edit Elekes: Nagyon jó ez az oldal... A többi bejegyzés is érdekes, így egészen más megvilágításba került minde... (2014.05.05. 10:00) Férfias Játékok

Kedvenc Blogjaim

Feedek

Itt a cenzúra bizonyítéka

08.szabogabor 2014.04.01. 18:16

49 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jovaros.blog.hu/api/trackback/id/tr315889486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sverde 2014.04.01. 18:36:38

A Google őrzi a tárolt változatot ;)

www.google.hu/search?q=Schiffer%3A+dilett%C3%A1ns+vagy+hazudoz%C3%B3&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&channel=sb&gfe_rd=cr&ei=kOo6U5GdKuba8gedmYGICA

Tessék elmenni Blog-nettérben Nyugatra! Költözz ki! A Blog.hu többé nem egy független portál! Zsarolható, megfélemlíthető, cenzurára alkalmas!

08.szabogabor 2014.04.01. 18:50:03

@sverde: Nyugi. Ez a meccs csak most kezdődött. ;)

1ügyű 2014.04.01. 18:58:19

Nem is tudom, hogy melyik a rosszabb. Az LMP vagy a Fidesz?

1ügyű 2014.04.01. 19:09:09

Jó lenne legalább egy ATV műsorba bejuttatni ezt a gyalázatot, mint hírt...

08.szabogabor 2014.04.01. 19:11:53

@1ügyű: Sok csatornát kinyitottam a háttérben. ;)

1ügyű 2014.04.01. 19:35:24

@08.szabogabor: Akkor vasárnapig még egy kicsit ekézem az LMP-t az ismerőseim között...

1ügyű 2014.04.01. 22:30:25

@08.szabogabor: Ha erre nem ragálnak, akkor az 5%-ra esélytelenek lesznek.

vegyészmérnök (törölt) 2014.04.01. 22:39:33

Kocsis Máté a Józsefváros újságban ki van akadva, hogy Pál Tibornak "soha semmilyen köze nem volt Józsefvároshoz".

Mintha nem ők terjesztették volna ki a választási körzeteket.

Ha egy Józsefvárosit indítana az összefogás a körzetben, akkor meg a ferencvárosi fideszesek kérhetnék számon, hogy X-nek "soha semmilyen köze nem volt Ferencvároshoz"

Persze felveti az interjú készítője, hogy "Lehet, hogy Ferencvárosban többet dolgozott?"

Erre Kocsis:

"Lehet, de a szomszéd kerület polgármesterétől úgy hallottam, hogy ott sem nagyon törte össze magát."

Persze, majd az egyik fideszes polgármester fogja dicsérni egy másik fideszes polgármesternek az mszp-s arcot.

libsibolsika 2014.04.01. 22:54:00

@vegyészmérnök: Azt kérdezném meg a Kocsistól, hogy Vas Imrének milyen kötődése van Józsefvároshoz.

vegyészmérnök (törölt) 2014.04.01. 23:28:40

@libsibolsika:

http://varosatyak.hu/hun/s_!kepviselok/i_20_kerulet_pesterzsebet_2561/i_dr_vas_imre_23533/t_Dr.%20Vas%20Imre/index.html

08.szabogabor 2014.04.02. 03:54:11

Új Blogot nyitottam, itt találjátok.

jovaros.blogspot.hu/

Amíg el nem dől ennek itt a sorsa, addig ott folytatom, ha nem oldják föl a cenzúrát legkésőbb a választások napja éjfélig, akkor az új lesz a maradó. :)

libsibolsika 2014.04.02. 10:06:20

@vegyészmérnök: A kérdésem persze költői volt mert tudtam, hogy semmi! Csak azt nem értem, hogy a Kocsis miért pont olyan érvet hoz fel a Pál Tibor ellen ami ugyan úgy igaz a Vas Imrére is!

A rokkant is ember · http://arokkantisember.blog.hu 2014.04.02. 11:25:34

Szia Gábor! Nekem is volt egy hasonló ügyem a blog.hu-val, így aztán tudom, kinél érdemes közvetlenül reklamálni.... ha ez érdekel, adok kontaktot, csak adj egy emailcímet, ezt nem tenném ki kommentbe.....

08.szabogabor 2014.04.02. 11:34:17

@A rokkant is ember: Oké, 08.szabogabor@gmail.com kösz :)

A rokkant is ember · http://arokkantisember.blog.hu 2014.04.02. 11:35:08

és két tanács: szerintem addig is itt folytasd a blogod, ezt szokták meg az olvasóid, meg a Google is (kivéve az LMP-s bejegyzések)

másik: csinálj mentést a teljes blogról AZONNAL, ezek után mit lehet tudni....

08.szabogabor 2014.04.02. 12:02:26

@A rokkant is ember: Már föl is dübörgött a másik helyen. Mentés készen. :)

1ügyű 2014.04.02. 13:34:25

@08.szabogabor: blog.hu még mindig nem válaszolt neked?

08.szabogabor 2014.04.02. 13:42:45

@1ügyű: semmit, pedig már pár órája a megkapott direkt emilcímeken is írtam.

1ügyű 2014.04.02. 13:55:52

@08.szabogabor: Tűkön ülve várom a fejleményeket. :)

08.szabogabor 2014.04.02. 13:56:29

@1ügyű: Most jött válasz, nemsokára megbeszélés tárgya lesz, meg asz én emilem is, amire jött, de egyelőre van még benne két elvarratlan szál. Egy biztos: jogi megkeresés érkezett, azok miatt zároltak, most föloldották, mivek indokolatlannak ítélték. Hopp, innentől az alapszitu bebizonyítva.

1ügyű 2014.04.02. 14:00:20

Fontos is, hogy nyilvánossá tedd, különben megint neked esnek, hogy "hazudsz".
Lehet, hogy nem tudjuk meg, hogy ki volt az a "jogész", de a blog etikettet nem tartotta be, mivel először téged illett volna megkeresniük és csak utána a blog.hu oldalt.
Azért reménykedem, hogy megtudjuk ki kezdeményezte ezt, mivel a jelentősége mindannyiunk számára, akik hisznek a szabad véleményben, nem kicsi.

08.szabogabor 2014.04.02. 14:17:15

@1ügyű: A jogi megkeresés tényét már elismerték, a többin épp dolgozom a háttérben. Nyilván a végkifejlettől teszem függővé a maradást vagy menést.

1ügyű 2014.04.02. 14:20:34

@08.szabogabor: Nem vagyok jogász, de ennek valahogy így kellett volna kinéznie, vagy nem?
"XYZ jogi panaszt nyújtott be önnel szemben, ezért a vizsgálat idejére zároltuk a kérdéses cikkeket."
Vagy ma már ez is névtelenül megy?

08.szabogabor 2014.04.02. 14:25:45

@1ügyű: Igen, pontosan így kellett volna kinéznie.

1ügyű 2014.04.02. 14:29:03

@08.szabogabor: Sokkal többet ártana Schiffernek és az LMP-nek, ha kiderülne, hogy ő volt a "feljelentő", mint az eddig róluk írt cikkeid.

08.szabogabor 2014.04.02. 14:33:11

@1ügyű: Többet is fog, mert csak Ők lehettek.

1ügyű 2014.04.02. 14:34:19

@08.szabogabor: "Legyen igazság, vagy oda a szabadság..."

08.szabogabor 2014.04.02. 14:48:52

@1ügyű: Ennyi volt, az egész sztorit megírom az új blogban.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.04.02. 18:05:02

Valami olyasmit írtál, amiért perelhető lenne a blog.hu, ez lehet.

cadix · http://www.blog.hu 2014.04.02. 19:01:46

Sziasztok!

Sára László vagyok, a blog.hu projektmenedzsere. Kénytelen vagyok hozzászólni a poszthoz, mivel rengeteg megtévesztő, illetve valótlan információ hangzott el a blog.hu-val kapcsolatban.

1.) Tegnap jogi megkeresést kaptunk, mely kapcsán jogász kollégáink legjobb tudásuk szerint intézkedni kezdtek. Ilyenkor az érintett posztokat zárolnunk kell. A zárolás azt jelenti, hogy sem az olvasók, sem a blogger nem fér hozzá. Erre azért van szükség, hogy a posztokat senki ne módosítsa és az adott helyzet ne eszkalálódjon. Ez mindenkinek az érdeke, hogy ilyenkor a lehető leggyorsabb megoldódjon az ügy.

2.) A blogger regisztrációnál megadott email címére a zárolással egy időben (tegnap) tájékoztatást küldtünk, hogy tudjon róla mi történik és miért történik.

3.) A blogger ma megírta hogy mi gonosz cenzor cég vagyunk és több email címre levelet küldött, hogy mi történt és miért. Az email címek az index hírportál címei voltak, amiket a bloghu csapata nem lát, de az index munkatársai továbbküldték nekünk. A blogger írt a technikai supportunkra is.
A blog.hu impresszumában és címlapján a láblécben egyértelműen jelezve van, milyen ügyben hova kell írni: blog.hu/jogiproblemak

4. )Mindeközben a jogász kollégáink folyamatosan azon dolgoztak, hogy a panaszos fél eltávolítási kérelmét meghiúsítsák. Mert ez a munkánk és hiszünk a sajtószabadságban.

5.) Ma délután a blogger írt a privát email címemre. Pár órával később a következőt írhattam vissza neki, mivel a jogász kollégáim sikerrel jártak:

"Szia!

Igen, tegnap zárolásra került néhány posztod. Erről írt is neked jogi referens kollégám egy levelet, még tegnap.
A blog.hu egy tárhelyszolgáltató, aki mindenkinek igyekszik lehetőséget biztosítani gondolatai, véleménye publikáláshoz. Természetesen nekünk is, mint mindenki másnak, kötelessége betartani a hatályos jogi szabályozást.

Amikor egy jogi megkeresés érkezik hozzánk, a jogászaink megvizsgálják azt és igyekszenek a problémát elhárítani. Amíg ez a folyamat tart és a panaszos féllel tárgyalnak, addig bevett része a procedúrának, hogy zároljuk a panaszok alapját képező posztokat.
A zárolás alatt sem az olvasók, sem a blogger nem fér hozzá a poszthoz. Erre azért van szükség, hogy senki ne módosítsa a posztokat, illetve ne eszkalálódjon a helyzet. Így tudjuk hatékonyan védeni a feleket.

Amikor megszületik a blog.hu jogi álláspontja (eláll a panaszos vagy nem tudjuk védeni a helyeztet), akkor a posztok zárolását feloldjuk vagy szerencsétlen esetben végleg el távolítjuk posztokat.

Jelen esetben a jogászainknak sikerült a panaszos felet meggyőzni arról, hogy nincs igazuk és azok a posztok a helyükön maradhatnak. Ennek köszönhetően most fel is oldottuk a zárolást.

Viszont inkorrektnek érezzük, hogy azóta a blogodon megjelent két posztban és a kapcsolódó kommentekben a blog.hu-t egy gyenge cenzornak állítod be - holott épp ellenkezőleg, legjobb tudásunk szerint végezzük a munkánkat, sőt hiszünk a sajtószabadságban, amelyhez pont mi biztosítunk platformot. Azt hiszem a jelen példa is azt mutatja, hogy a rendszerünk megfelelően működik, hiszen tájékoztattunk, és kollégáink azon dolgoztak, hogy ne kelljen semmit, sehonnan eltávolítani."

Mi, a blog.hu-nál úgy gondoljuk, hogy maximálisan kiálltunk a blogger és a sajtószabadság elve mellett, tettük mindezt úgy, hogy a hatályos jogszabályokat betartottuk.

Ezen tények mellett inkorrektnek érezzük a blog.hu vádolását, lekicsinyítésést, cenzorsággal vádolását.

08.szabogabor 2014.04.02. 19:13:20

@cadix:
1. Nem írtatok levelet.
2. Nem írtam az Indexre emilt, de egy darabot sem, egy techsupport üzenetet írtam, uyganis türelmesen vártam, hátha sikerül értesítenetek, hogy mivégre is zártatok le.
3. Nem vagytok hajlandóak megnevezni azt, aki eljárást akart a cikkeimmel szemben. Innentől ez cinker ügy számotokra.
4. Ha a blogom minden írása ellen egyidőben tesznek egyugyanilyen jogi megkeresést, akkor minden írásomat elzárjátok, hogy békében alkudozhassatok mint az oroszlán?
5. Természetesen nem engem védtetek, nem szorulok rá, hanem a saját popsitokat.

Pontosan azt tettétek, amit leírtam rólatok előre, és a valósághoz képest az új blogon még kíméletes is voltam Veletek az elmúlt 4 hónapnyi együttműködés miatt.

cadix · http://www.blog.hu 2014.04.02. 19:20:38

@08.szabogabor:
1.) De írtunk levelet
2.) De írtál az indexre is (ugyelet@mail.index.hu)
3.) Persze, mert nem publikus adat. Nem te kaptál levelet, hanem a mi cégünk. Ha partnerként kezelnél bennünket és nem ellenségként és nem szart dobálnál ránk valószínűleg már megosztottuk volna veled az infot, de így nyilván nem fogjuk, mert visszaélnél a jó indulatunkkal
4.) Természetesen nem. A blog.hu rendszerében több mint 200 ezer blog (!!!) van, el sem tudjátok képzelni mennyi problémás ügy van. csak akkor zárolunk, amikor nem vagyunk benne biztosak, hogy a panaszos fél hülyeséget írt. Jelen esetben egy precíz több oldalas ügyvédi levél volt, igenis mérlegelni kell.
5.) De, megvédtünk. A posztjaidat is.

Írok pár számodar elkesírtő tényt:
-a Google sem fog másképp védeni. Náluk is van jogi osztály és ha valakinek szurja a szemét a tartalom, ők kérdés és mérlegelés nélkül leveszik, ugyanis nekik ez csepp a tengerben...

Részemről az ügy lezárt, azért írtam, hogy a kommentezők ne legyenek teljesen megvezetve és a rengeteg bloghu gyalázás után reagálhassunk.

Minden jót!

08.szabogabor 2014.04.02. 19:28:37

@cadix: 1. Nem írtatok. Ugye nem azt akarod elmesélni hogy egy jogtanácsos, akit egyszerre szólítazs föl, hogy küldjön egy emilt nekem is, meg az ügyvédnek is, nem kér láttamozást a fogadásról?
2. Aha, az a supportnak szánt üzenet volt, tekintettel arra, hogy nekem ugyebár szereintetek előre kellett volna tudnom, hogy jogi a probléma, mielőtt elmondhattátok volna, hogy jopgi a probléma. A supportfelületet nemrég megváltoztattátok, és nem azzal voltam elfoglalva, miközben az olvasóimnak magyaráztam a fészbukon, hogy lezártak, és mentsenek le mindent, hogy épp hogy kéne cizelláltan értesíteni Titeket, és mitek hova fut be.
3. De, publikus adat, semilyen törvény nem teszi zárttá, csak nem meritek kiadni.
4. Sajnos ezzel az oknyomozó blogok alól kihúztátok saját magatokat, ugyanis egy kínos ügy veszélyes is tud lenni, ahol a blogger egyetlen védelme a nyilvánosság, amit Ti kockázatkerülésből fölfüggesztettetek.
5. Ne védjetek meg, mert nincs mit.

6. Majd élőben megtapasztaljuk hogy a Google hogy viselkedik, azt már tudom, hogy éles helyzetben Ti hogy viselkedtek.

Minden jót.

sverde 2014.04.02. 19:44:10

@cadix: Apukám.. ezt a zárolás pillanatában kellett volna ideírnod. Gyémántot találtatok a bányában, csak nem láttátok, mert kicsit szénporos volt.. Nem hiszem, hogy lenne most ettől jobban pörgő, nagyobb érdeklődést keltő blogotok. Én értem a bocsánatkérést, de Gábor egy durcás fiú. Schiffer meg ripacs. :) No hajrá! Én szeretem ezt a Blogot. Jó a felület, jól tudom használni. Kár lenne Értetek.. :))))

1ügyű 2014.04.02. 21:31:59

@cadix: Én csak egy naív demokrata vagyok, de ha jól értem, akkor gyakorlatilag azt állítjátok, hogy névtelenül/titokban bárkinek a blogját le lehet tiltani nálatok és a hazai törvények szerint nincs arra lehetőség, hogy ilyen esetben a felelősséget a blog írója vállalja, azaz őt kelljen perelniük, ha bajuk van (anélkül, hogy ilyen zárolással induljon a dolog)?

cadix · http://www.blog.hu 2014.04.02. 22:07:55

@1ügyű: Nem, nem, szó sincs olyasmiről, hogy bárki bármi leszedethet! Linkeltem fentebb a jogi irányelveinket, ha valakinek valamivel baja van, akkor azt egzakt és alapos módon bizonyítania kell.

Másik gondolatodra visszatérve, hogy a blogger vállaljon felelősséget: persze, vállaljon, de szerintem sokkal jobb egy olyan világban élni, ahol első körben a szolgáltató dolga ez.
/Illetve hogyan kivitelezzük a blogger felelőségvállalását? Mindenkinek osszunk bloggerigazolvány NE!!! Vagy el tudod azt képzelni, hogy jogi eset kapcsán írok, hogy szia, add meg minden személyes adatot és old meg légy szíves te magad. NE!!!/
Viszont ha nem haragszotok meg ide nem kommenteznék többet, mert nem szeretném, hogy kiforgassák a szavaimat, amire fentebb már volt példa.
Jelen ügyet pedig mindenki gondolja végig objektíven. Személy szerint engem rendkívül zavar, hogy pontosan az ellenkezőjét akarja itt páran állítani a bloghuról, mit amit valójában tett: védte a szabad véleménynyilvánításhoz való jogot.
Jó éjszakát!

08.szabogabor 2014.04.02. 22:47:47

@cadix:

1. Nem azzal véditek a blogger, ha leveszitek az írását és megpróbáljátok elsikálni a háttérben az ismeretlen feljelentővel a dolgot. Azzal véditek, ha vállaljátok a jogtanácsosotok szerint is nyerhető pert, végigviszitek és a blogger és Ti együtt visszaverve a sunyi cenzúrakisérletet normát ad a következő esetekre nézve a jogásukodó politikusnak.

2. Azzal véditek a bloggert ha nem hagyjéátok sunyi anonomitásban a feljelentőket, hanem kiteszitek a nevét a címlapra, és a nyilvánosságerejét használjátok, használjuk föl ellenük. Ez hat abba az irányba, hogy ne akarjanak följelentgetni.

Majdha erre egyszer rájöttök, akkor valóban védeni fogjátok a bloggert.

Andráska8 2014.04.02. 23:08:43

Eddig is utáltam az LMP-t ezzel a szemét Schifferrel az élen, de ez már sok.

A kutyáit ráküldi egy boggerre, mint Lázár és Papcsák, s ez elég, hogy zárolják a kínos érintettségüket.
Az eszem megáll :(

Andráska8 2014.04.02. 23:11:23

Az Index fideszes érdekeltség, az LMP a Fidesz pajtása, szóval minden logikus. :(

1ügyű 2014.04.03. 08:33:56

Nekem már a HVG is LMP színpadnak tűnik...

08.szabogabor 2014.04.03. 10:10:19

Mai bejegyzésemet már új helyemen találjátok:

jovaros.blogspot.hu/2014/04/felebredunk.html

Várlak Titeket.

Üdv

Szabó Gábor

A rokkant is ember · http://arokkantisember.blog.hu 2014.04.03. 11:14:41

@cadix: Ó cseszd meg, hogy lehet EKKORÁT HAZUDNI!!!! Ön már bizonyára nem emlékszik, de nekem még meg van a majd két évvel ezelőtti "ügyünk" teljes levelezése, amely a napnál világosabban cáfolja ezeket a szavait:

"Nem, nem, szó sincs olyasmiről, hogy bárki bármi leszedethet! Linkeltem fentebb a jogi irányelveinket, ha valakinek valamivel baja van, akkor azt egzakt és alapos módon bizonyítania kell."

Ugyanis nálam nem egy bejegyzést zároltatok, hanem napokra a komplett blogomat tettétek elérhetetlenné, gyakorlatilag bosszúból, büntetésképpen. Örülök, hogy Szabó Gábor mostani ügye megmutatta, hogy nálam még a saját szabályaitokat sem tartottátok be....

Ezt csak azért írom meg, hogy a kommentelők lássák a teljes igazságot.

vegyészmérnök (törölt) 2014.04.03. 11:34:56

@A rokkant is ember:

Szerintem te is költözz át a blogspotra.

08.szabogabor 2014.04.03. 15:44:45

Mai bejegyzésemet már új helyemen találjátok:

jovaros.blogspot.hu/2014/04/felebredunk.html

Várlak Titeket.

Üdv

Szabó Gábor
süti beállítások módosítása