HTML

JóVáros Blog

Nyomor, drog, prostik, kilátástalanság. Sokezer jobb sorsra érdemes ember otthona. Hírhedt, vagy épp a háttérben sunyító ifjú pártkatonák irányítása alatt. Tehetségtelenek, gátlástalanok, korruptak, hazugok. Nem az egyik, vagy a másik párt színeiben. Mert mindannyian benne vannak. Mutyiország mutyivárosának megélhetési zsúrfiúi. Hozzánk sodorta össze a szemetet a szél. Ide porszívó kell. Ipari méretű. Mert elég belőlük.

Friss topikok

  • azapali: Egy nemzet,Nagy Imre,'56 meggyalázása,egy színészkedő képmutató éltal ! (2016.06.07. 00:16) Ruszkik haza!
  • Apa5406: 2018, azt meg is kell érni! (2015.12.27. 11:25) Láncreakció
  • mscee reload: Gabesz. Kampec dolóresz. (2015.08.03. 15:05) Viktor's Secret
  • Levente Lehoczky: Ahogy itt elolvasgatom a hozzászólásaitokat, egyikőtök sincs a helyzet magaslatán, már ami fejlett... (2014.06.11. 15:35) Békemenet light
  • Edit Elekes: Nagyon jó ez az oldal... A többi bejegyzés is érdekes, így egészen más megvilágításba került minde... (2014.05.05. 10:00) Férfias Játékok

Kedvenc Blogjaim

Feedek

Mivan???

08.szabogabor 2014.02.20. 07:08

Zuschlaggal, Hagyóval mikor tetszenek majd együtt kampányolni, Kedves Összefogás? Ugyehogy semikor, remélem. De akkor mi a frászt keres az egyik legesélyesebb Összefogás Jelölt kampányában állandó arcként egy agyonkompromittálódott, a Fidesz által bármikor leüthető kétes figura?

Ukrajnáról akartam írni, meg annak magyar vonatkozásairól, kábé benne is volt a fejemben a dolog. Aztán a reggeli ébredési rítus részeként egyszercsak vagy 50 lájkkal megláttam a fészbukon ezt a képet. Nacsezmeg, kávé-cigi páros félrenyelve, Ukrajna téma törölve.

A gügye mosolyú szemüveges fiatalember a kép közepén Komássy Ákos. A Nyolcker Zuschlagja. A Fidesz által bármelyik pillanatban leüthető Kocsis-szolga. Akit le is fognak ütni a kampány-finisben, mert már nincs rá szükségük.

Hát Kegyeteknek tényleg elment a józan esze? Ne higyjenek nekem, oké, de legalább olvasgassanak bele a Nyolcker civil blogjaiba. A politikailag semlegesekbe. Komássy egy időzített bomba, egy Fideszember MSZP kabátban. És ami még súlyosabb: ott mosolyog Pál Tibor, nyerésesélyes Összefogás Jelölt mellett közvetlenül.

Figyelmeztettem már korábban cikkben: a Csóka életveszélyes. Konkrét kompromittáló dokumentum van Kocsis Máté kezében Róla. Bármikor felhasználható, és lehet struccpolitizálni, meg reménykedni, de a finisben úgy föl fogják használni, mint a szél.

Ezzel az emberrel együtt kampányolni, na az a biztos vereség. Ez az ember az, aki az utolsó pillanatban lemondta a részvételt a Nyolcker történetének legnagyobb ellenzéki tüntetésén. Ez az ember, aki hálából Kocsis Mátétól frissen létrehozott tanácsadó-testületi alelnökséget kapott havi 250 ezer forintért. Ez az ember, aki aktív közreműködője a Fidesznyik Közbeszerzési Mutyinak.

Ez az ember, aki megakadályozta egy Kocsis elleni vizsgálóbizottság létrehozását, mikor egy igen csúnya tiltott megfigyelési ügyet sikerült a kerületi ellenzéknek föltárni. Ez az ember, aki ellenzékieket jelent föl, Kocsist pedig a testével védi.

Ez az ember, akinek kerületi elnöksége alatt az MSZP gyakorlatilag megsemmisült. Ez az ember, aki akkor volt a Fiatal Baloldal Elnöke, mikor Zuschlag éppen annak alelnökeként csinálta a bizniszt. Hát szóljon már valaki az Összefogásnak, de leginkább a Pál Tibornak, hogy ha ezt az embert viszi magával a kampányában, akkor veszteni fog.

Én szóltam.

59 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jovaros.blog.hu/api/trackback/id/tr195823492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

libsibolsika 2014.02.20. 09:17:20

Veled aztán tényleg nem jó haverkodni meg szövetséget kötni! Mintha egykoron a Komássy is a szövetségesed lett volna.

Én nem látom olyan veszélyesnek a helyzetet, mint te.
Azt a „Konkrét kompromittáló dokumentum”-ot csak te lobogtatod egy ideje, és pont ezért nem fogja elővenni a Kocsis, hogy nehogymá a Szabónak igaza legyen. ha meg elő is venné, akkor meg nem most hanem majd ősszel, amikor riválisok lesznek a polgármesteri székért.

Belinkelted a „Nyolcker történetének legnagyobb ellenzéki tüntetés”–ét, megnéztem a képeket és a zászlókat és az alapján én inkább látok egy civil megmozdulást, amit csak helyeselni lehet, de semmi képen nem nevezném ellenzéki tüntetésnek, amíg ellenzéki pártok a jelképeikkel nem jelennek meg rajta. Szerintem senki se fogja felróni hibaként azt a Komássynak hogy nem szólalt fel ott!
Azt írod, hogy „megakadályozta egy Kocsis elleni vizsgálóbizottság létrehozását, mikor egy igen csúnya tiltott megfigyelési ügyet sikerült a kerületi ellenzéknek föltárni.”
Erről még nem hallottam, ez érdekel. A kerületi ellenzék az MSZP, LMP, DK, Együtt. Ezek közül ki tárta fel? Rosszul kommunikálták, hogy nem jelent meg sehol? Kiket és miért jelentett fel a Komássy az ellenzékből? Erről se lehetett idáig tudni semmit!

08.szabogabor 2014.02.20. 09:36:01

@libsibolsika: Be van linkelve minden. A kerületi ellenzék neg nem pártlogó, hanem viselkedés. Az meg az elmúlt két évben elég egyértelmű. A velem való konfliktus megelőzésének pedig egyetlen jó módja van: nem kell elárulni. Egyszerű ez.

libsibolsika 2014.02.20. 10:02:23

@08.szabogabor: Állítólag a Simon ügy is úgy kezdődött, hogy az egykori nagy szerelem ott volt abban a bizonyos bankban mikor a nyuszi odatojta a negyedmillát, aztán a kapcsolat megromlását a hölgyemény árulásnak értékelte és azzal torolta meg, hogy a megfelelő helyen súgott egyet, hogy hol kell keresni a lóvét.
Sajnos az ilyen kicsinyes bosszúállásokban nem csak a célszemély sérül.

08.szabogabor 2014.02.20. 10:07:03

@libsibolsika: A Simon Ügy egy kötvénykibocsátási banki jelentés kapcsán kezdődött, amiben ügyészségi nyomozás indult, amit megállítottak, hogy a kampányban tudjanak ütni. A Komássy Ügy meg úgy kezdődött, hogy besétált egy kedélyes nyári déutánon és átadta kis kezével a halálos ítéletét Kocsis Máté kezébe.

A kérdés már rég nem Komássy sorsa. A kérdés Pál Tibor sorsa. Oszt vagy fölfogjátok, vagy nem.

Andráska8 2014.02.20. 10:08:02

Puch és Boldvai jelölt a szoci-listán, miről is beszélünk?

08.szabogabor 2014.02.20. 10:09:08

@Andráska8: Őket nem fogják bántani. Lajos haverjai, és kormányváltás esetére biztonsági garanciái. :)

libsibolsika 2014.02.20. 10:20:42

@08.szabogabor: Olyat meg miért bántanának aki nincs rajta a listán? Ha ez tényleg nagyot üt akkor mi oka lenne a Kocsisnak arra, most dobja be és ne ősszel?
Egy kampéány aktivista papírja senkit nem érdekel, de egy polgármesterjelölté már igen!

08.szabogabor 2014.02.20. 10:25:56

@libsibolsika: Kerületi elnök, Gyurcsány volt tanácsadója, Zuschlag főnöke, megatöbbi... Tökéletes országos téma is, nem csak helyi. Komássy meg az életben nem lesz esélyes polgármesterjelölt, Kocsisnak semmi tartanivalója nincs Tőle. Neki az a legjobb, ha Komássy indul. Erre tartja, ezért fizeti. Megélhetési bérellenzéki. De mondom, felőlem reménykedjetek, csak aztán ne sírjatok, mikor április 5-én este az összes médiában Komássy papírját, meg életrajzát lobogtatják...

libsibolsika 2014.02.20. 10:34:27

@08.szabogabor: OK most már látom, hogy be van linkelve.
Tehát nem ellenzékieket hanem csak téged jelentett fel becsületsértésért.
A kamerás ügyet meg nem az ellenzék tárta fel, hanem te írtál róla.
Azért meg bocs, hogy téged nem tartalak ellenzékinek amíg ugyan úgy támadod az MSZP, a volt SZDSZ, az LMP embereit mint a fidesz embereit. Már tényleg csak a jobbikot nem támadtad be!

08.szabogabor 2014.02.20. 10:39:39

@libsibolsika: Tökmindegy, hogy Te kit tartasz ellenzékinek, a kerület lakosságának véleménye a mérvadó. Van még rajtam kívül ellenzéki. Egy darab szocialista képviselő: Szily Balázs. Őt is meg akarták venni, de nem sikerült. Meg pár civil közéleti ember. Komássy, Révész Márta, Jakabfy Tamás (LMP) egy ideje már mind Kocsis fizetett tanácsadói garnitúrájának része. Havi 250 ezer forint az egységár, amennyiért megvették őket. Ha ez Neked az ellenzék, akkor egészségedre.

8kerseg 2014.02.20. 10:47:57

@08.szabogabor: A lakosság véleménye? Az hol nyílvánul meg egyébként?

08.szabogabor 2014.02.20. 10:52:58

@8kerseg: Maradjunk csak a bizonyítható tényeknél. Volt két Kocsis elleni tüntetés. Az elsőn 250 ember, a másodikan, hóban-fagyban 130. Kerületi szinten ez sok ember. Miattam jöttek. Mondanál példát párt-tüntetésre? Nalécci...

8kerseg 2014.02.20. 10:55:20

@08.szabogabor: 250 ember a 80 ezres kerületben...tényleg komoly. Ráadásul a jórészük roma volt, ahogy elnéztem. Hát nem a kerületi többség.Hm..

08.szabogabor 2014.02.20. 11:00:57

@8kerseg: Nos tehát, az MSZP, vagy bármilyen más párt mekkora tömeget is tudott tüntetésre vinni?

(Ha kicsit matekozol, egy 8 keres tüntetés 250 emberrel egy 30 ezer fős országosnak felel meg, de ne fáraszd magad ilyennel)

8kerseg 2014.02.20. 11:03:51

@08.szabogabor: Szerveztek volna tüntetést? Szerintem nem. Te szerveztél..be is égtél. Ezreket ígértél emlékeim úgy mesélik..helyette eljöttek a roma spanjaid, meg pár szerencsétlen.Még országos hír sem volt. Kb. onnantól nem vesz komolyan senki. Főleg a Máté.

libsibolsika 2014.02.20. 11:07:58

@08.szabogabor: Szerintem jobban jártunk volna, ha ma mégis csak Kijevről írsz, abban biztos egyet értünk.
A Viktorhoz írhanál egy ilyet: "Bölcsőd az s Majdan sírod is"

08.szabogabor 2014.02.20. 11:13:53

@8kerseg: Bizony, még tüntetést sem szerveztek. Talán azért mert a saját taggyűlésükre öszesen 27 tagot voltak képesek összetrombitálni. Semmit nem csináltak az egész ciklusan azon kívül, hogy tőlem védték a Mátékát, havi 250 ezerért.

08.szabogabor 2014.02.20. 11:14:37

@libsibolsika: Nem jártunk volna jobban. Te jobban jártál volna, de az eddigi 400 fölötti olvasó aligha...

libsibolsika 2014.02.20. 11:29:42

@08.szabogabor: Az nem olvasószám, hanem oldalletöltés, amiből én vagyok kb 20, mert mást is csinálok közben. A véleményüket meg nem ismerhetjük, hogy nekik mi lett volna jobb.

sverde 2014.02.20. 11:31:06

@8kerseg: olyan kis faccán, bugyután csacsogod ki azt, amit Te éreztél és nem a többiek.. Szóval Te akkor, és ott érezted úgy, hogy majd eccer lelécelsz :) naszép.

08.szabogabor 2014.02.20. 11:33:26

@libsibolsika: Tévedsz. Nem a jobb fölső számot mondtam, hanem az admin felület egyedi látogató értékét. Én tényeket írok. Tudom, többnyire fájdalmasak.

08.szabogabor 2014.02.20. 11:35:08

@sverde: Ó hát azért szegényke még 8 hónapig duzzogva elfogadott tőlem havi átlag kétkilót, mint üzletvezető... Gerinces a srác, ez van :)))

08.szabogabor 2014.02.20. 11:38:16

Na, most dolgom van, itt hagyom a kedves szociakativistákat, hadd magyarázzák meg egymásnak , meg önmaguknak, hogy a nem létező tüntetésük jobb, mint az én 250 fősöm, és hogy az az igazi ellenzék, aki havi apanázsért védi tőlem a Kocsist....

8kerseg 2014.02.20. 12:08:06

@08.szabogabor: Látom a hangok megint előjöttek, ilyen kor feltörnek a régi sérelmek. Lehet az elvonás mellékhatása...hm.

sverde 2014.02.20. 12:54:55

@8kerseg: Ölég nagy baj Szépecsém, hogy belőled semmilyenek sem törnek fel.. gondolok pl. a lelkiismeretére..

8kerseg 2014.02.20. 21:10:09

@sverde: Lelkiismeretem kösz jól van, és neked?

Szili Balázs 2014.02.23. 21:38:12

"Ez az ember, aki akkor volt a Fiatal Baloldal Elnöke, mikor Zuschlag éppen annak alelnökeként csinálta a bizniszt."

Gábor!

Úgy látszik, Te sem tartod elég ütősnek a "megpróbált felvenni költségtérítést, de nem kapott, majd ezzel kikészítik a baloldalt" kissé erőltetett teóriát, ezért cuslágozol is, az mégiscsak fajsúlyosabb dolog.

A hitelességnek nem tesz jót, a "nem baj, ha nem igaz, a fontos, hogy jól hangozzék" elv. Az általad leírt felállás nem létezett a FIB-nél.

Zuschlag-ot 2004-ben leváltották, Ákos pedig 2005-ben lett elnök. Abban sajnos igazad van, hogy a tüntetésen való felszólalást vagy nem kellett volna megígérni, vagy végig kellett volna csinálni...

A jelenlegi elmérgesedett viszonyban, elég reménytelen, a kerületben megvalósítani a teljes ellenzéki összefogást, aminek majd az őszi választáson isszuk meg a levét.

libsibolsika 2014.02.23. 22:57:07

@Szili Balázs: Ez mi?
"A jelenlegi elmérgesedett viszonyban, elég reménytelen, a kerületben megvalósítani a teljes ellenzéki összefogást, aminek majd az őszi választáson isszuk meg a levét."
Kívülről úgy néz ki mintha teljes lenne az összhang! Ezt a meglepő mondatot mire alapozod?

Szili Balázs 2014.02.24. 00:01:59

A teljes ellenzéki összefogásba kerületi szinten beleértem a Jóváros Egyesületet is.

libsibolsika 2014.02.24. 00:22:55

@Szili Balázs: Megnéztem a nyilvántartásban és nincs ilyen nevű egyesület!
De ha az ilyen hangyaf@sznyi szervezeteket is figyelembe vesszük akkor országosan se valósult meg!
Ilyen szintű összefogást max a Zsákos Frodó tudna összehozni

08.szabogabor 2014.02.24. 01:10:59

@libsibolsika: Néha csak kijön belőled a gyakorló szocialista aktivista :)))

08.szabogabor 2014.02.24. 01:43:53

@Szili Balázs:

"Zuschlag lemond, de továbbra is aktívan politizál "Nem bűnt követtem el, hanem hibát" 2004. október 18. 18:39
Lemond országgyűlési képviselői mandátumáról Zuschlag János. Az MSZP politikusa ezt hétfői tájékoztatóján jelentette be újságírók előtt. Zuschlag megkövette azokat, akiket megbántott, ám úgy vélte, hogy csak hibát követett el. Hangsúlyozta, hogy megtartja párttisztségét, tovább politizál.
Zuschlag a lemondását bejelentő sajtótájékoztatón elismerte, "óriási hibát" követett el, amikor a Terror Háza előtt viccelődött a zsidó áldozatok emlékén. Elnézést kért mindenkitől, akit megbántott. Egyben jelezte: nem fejezi be politikai pályafutását.
A Fiatal Baloldal - Ifjú Szocialisták (Fibisz) elnökhelyettesi tisztét is betöltő Zuschlag 2006-ban egyéni jelöltként ismét elindul, addig is megtartja párttisztségeit - hangzott el a sajtótájékoztatón. Az MSZP-s képviselő kijelentette: 27 évesen még van számára újrakezdés.
Zuschlag rámutatott: "Azt gondolom, hogy nem bűnt, hanem hibát követtem el.
Zuschlagnak ez a mondata volt az, ami miatt cselekedetét egyszerű ostobaságnál és ízléstelenségnél többre értékeltük, és úgy gondoltuk, hogy helye van dokumentációnkban.
A hibáért vállalom a büntetést, amit magamra róttam, hogy a következő két évben nem leszek országgyűlési képviselő."

08.szabogabor 2014.02.24. 01:45:08

@08.szabogabor: Képviselői mandátumáról mondott le, FIB alelnökségről nem, Komássy-t a Bíróság a Zuschlag Ügyben beidézte. Gondolom nem véletlenül...

Szili Balázs 2014.02.24. 02:26:31

@08.szabogabor: A FIB alelnökségről nem mondott le. Lejárt a mandátuma és nem választották újra, 2004-ben. A tisztújításon Szitka Péter lett az elnök. Az ő lemondását követően került Ákos az elnöki posztra 2005 őszén.

Szili Balázs 2014.02.24. 02:28:08

"Komássy-t a Bíróság a Zuschlag Ügyben beidézte. Gondolom nem véletlenül..."

Én úgy tudom, a vád tanújaként. Te másképp tudod?

08.szabogabor 2014.02.24. 04:31:49

@Szili Balázs: Azt írtad, Zuschlagot leváltották. Nem váltották le, mint Magad is mondod, hanem lejárt a mandátuma. Az elnökség kezdetének időpontjában igazad van, nem főnöke, hanem vezetőtársa volt Zuschlagnak a FIB-ben. Idézet Tőle:

"1998 őszén lettem a Magyar Szocialista Párt és a Baloldali Ifjúsági Társulás tagja. A Fiatal Baloldalban aktív tagságom következtében számos vezetői feladatot láttam el, különösen aktívan dolgoztam a baloldali ifjúsági mozgalom nemzetközi kapcsolataiban. Így választottak 2001-ben az ECOSY, az Európai Fiatal Szocialisták (www.ecosy.org) első közép- és kelet-európai alelnökévé. Hazai ifjúsági és politikai munkám részeként 2005. őszétől a 2006. évi országgyűlési választásig a Fiatal Baloldal elnöke voltam."

Akkori közös időszakukról pedig ezt a vallomást tette a bíróságon:

"Komássy Ákos tanú, aki 2002-től Medgyessy Péter akkori miniszterelnök személyi titkáraként dolgozott, és 2005-ben a Fiatal Baloldal (FIB) elnökének választották, elődjétől nem kapott semmilyen elszámolást a szervezet gazdasági helyzetéről, de kiderült az is, hogy a 2004-es kongresszuson megválasztott elnököt, Szitka Pétert a bíróságon nem is jegyezték be.

A tanú elmondta, mivel Szitka Pétert a bíróság nem jegyezte be, 2005-ben a jogilag még elnök Ujhelyi Istvántól kellett volna átvenni a FIB elnökséget, de ő sem tudott semmilyen elszámolást adni. Megjegyezte azonban: Ujhelyi István a szervezet gazdasági ügyeinek az intézését Zuschlag János elnökhelyettesre bízta.

"Erősen kalákaszerű mozgalom volt" - fűzte hozzá a tanú.

Úgy fogalmazott: "ismerve a politikai szervezetek finanszírozásának átláthatatlan viszonyait, nem volt beszéd tárgya, hogy miből történik a programok finanszírozása".

Fodor Endre tanácsvezető bíró kérdésére azt mondta, amíg volt pénz, "addig nem foglalkoztunk azzal, hogy az honnan származik".

Indultak és nyertek

A tanácsvezető bíró felolvasta Komássy Ákos nyomozati szakban tett vallomását, amelyben egy hálózatról beszélt. A tanú megerősítette ezt a vallomását, mely szerint egyesületi hálózati rendszer működött, melyben a FIB-től független szervezetek pályázatokon indultak és nyertek.

"Azért voltak sikeresek, mert volt egy informális kapcsolatrendszer, melynek összefogója Zuschlag János volt" - fűzte hozzá a tanú."

08.szabogabor 2014.02.24. 04:43:00

@Szili Balázs: A kinek a tanúja meg egy vicc, ugyanis azn ügyészség gyakran azzal visz be valakit tanúnak, hogy a háttérben informálják: ha nem megy tanúnak, akkor gyanúsított lesz.

A KOmássy Papír Ügyét meg megpróbálod elbagatellizálni, pedig súlyos. Elvi alapon hadd kérdezzem meg: ha valaki bemegy egy bankba, és ki akarja rabolni, de nem sikerül, akkor Ő már nem bankrabló, mert nem adták oda Neki a pénzt?

8kerseg 2014.02.24. 06:44:52

@08.szabogabor: Gábor, egyre mélyebbre süllyedsz a posványban... hányinger.

08.szabogabor 2014.02.24. 06:48:07

@8kerseg: Valóban hányinger mindez. Ezért hozom mindet nyilvánosságra. Tőled meg bármiféle moralizálás csúcskategóriás évvicce.

8kerseg 2014.02.24. 08:24:46

@08.szabogabor: Csak én nem akarok közszereplő lenni cimbora. Bár te sem leszel.

libsibolsika 2014.02.24. 09:11:50

@08.szabogabor: Nemrég volt egy vitánk arról, hogy ellenzéki vagy-e! Nos ez a beszélgetés az én véleményemet támasztja alá.
Hol látsz te olyan agyamentséget más pártnál, hogy a saját oldal embereinek vélt vétségét teljes nyilvánosság előtt publikálják? Elképzelhető lenne az, hogy akármelyik fideszes csóka pl. a Papcsák vélelmezett pénzszerzési módjait nem privát levélben küldik el az érintetteknek mint kockázati tényezőt?

Ha te igazi ellenzéki lennél akkor még azt se írnád le teljes nyilvánossággal amire 100%-os bizonyítékod van, hanem más kevesebb kárt okozó csatornán hívnád fel a figyelmet egy veszélyforrásra amit az érintettek majd a háttérben elemeznek és lereagálnak.

Te nem vagy ellenzéki!

sverde 2014.02.24. 09:50:55

@libsibolsika: Ez mekkora baromság! Akkor szerinted csak az az ellenzéki, aki az Összefogás égisze alatt takargatja a (még csak nem is)"családi" szennyest. Hát b.meg! Én azt hittem ellenzéki az, aki ellenében áll az aktuális politikai vezetésnek.

sverde 2014.02.24. 10:00:06

@libsibolsika: tovább megyek.. azzal, hogy támogatjátok, és elhallgatjátok BÁRMELYIK hatalmi pozícióba készülő ellenzéki politikus emberi-tisztességbeli-egyéb okú gyengeségeit, tulajdonképpen az aktuális politikai hatalmat támogatjátok indirekt módon, mert ezzel ALKALMATLAN személyeket segítetek befolyásos politikai státuszba!!! Hajrá Összefogás.

libsibolsika 2014.02.24. 10:00:10

@sverde: Ha így van akkor minden rendben!
Csak én értelmeztem félre az eddigi összefogás párti postokat.
Így már ahogy leírod tisztább a kép! Elvégre a Jobbik is ellenzéki, ha így nézzük.

sverde 2014.02.24. 10:06:40

@libsibolsika: IGEN. A jobbik is ellenzéki. Kisebbségben álló, szélsőséges politikai nézeteket valló, szerencsére, és remélhetőleg kevés embert vonzó politikai eszmékkel. Ez csak IQ-n múlik, hogy ki méri ezt fel, és határolódik el tőle. Bár tudd, hogy elég elszomorító, de vidéken, a rossz szociális helyzetű településeken, ahol valós probléma a cigány-bűnözés, bizony, igen nagy számú követője van!

libsibolsika 2014.02.24. 10:34:36

@sverde: Azon meg sokan meglepődnek, hogy Józsefvárosban a roma lakosság milyen arányban támogatja aláírással a nácikat! Remélem szavazattal már kevesebben!

sverde 2014.02.24. 11:43:06

@libsibolsika: hja.. Boldogok a lelki szegények..

08.szabogabor 2014.02.24. 11:51:25

@libsibolsika: Van párszáz roma ismerősöm. Ezt a hülyeséget honnan szeded?

libsibolsika 2014.02.24. 12:25:38

@08.szabogabor: Sajnos ezt több helyről is megerősítették! :-( Így elhiszem.
Diószeghy utca és van némi KP és krumpli a háttérben... Meg a Kálvária téri irodából is láttak kijönni nagy csomagokkal ott lakókat.

08.szabogabor 2014.02.24. 13:34:49

@libsibolsika: Nincs értelme kockáztatniuk, ezt az aláírásmennyiséget tisztán is röhögve össze tudják szedni.

Szili Balázs 2014.02.24. 14:13:39

@08.szabogabor: "Azt írtad, Zuschlagot leváltották. Nem váltották le, mint Magad is mondod, hanem lejárt a mandátuma."

Ha gondolod, akkor legyen: Nem leváltották, csak nem választották újra. Bár szerintem, a leváltás formája, ha valakit mandátuma lejárta után nem választanak újra. Mindegy, ezen ne múljék, elismerem, pontatlanul fogalmaztam. Te viszont azt írtad, hogy Ákos elnöksége idején történtek Zuschlag ügyei, pedig nem elnök volt, hanem elnökségi tag. Ez több, mint pontatlanság, hiszen gazdasági manővereket az elnököt megkerülve nehézkes megoldani, de az elnökségi tagok simán megkerülhetőek.
Az én pontatlanságom inkább csak játék részedről a szavakkal, a te pontatlanságod ellenben csúsztatás.

Szili Balázs 2014.02.24. 14:17:40

@08.szabogabor: "ha valaki bemegy egy bankba, és ki akarja rabolni, de nem sikerül, akkor Ő már nem bankrabló, mert nem adták oda Neki a pénzt?"

Ha valaki, akinek 200 000 Ft van a számláján, a pénzkivételi nyomtatványon 2 000 000 Ft-ot tüntet fel, és azzal megy a pénztárhoz, akkor közlik vele, ennyi pénz nincsen a számláján nem kapja meg a pénzt, visszaadják a papírt, és senkinek nem jut eszébe bankrablónak tekinteni.

Kivéve, ha Te vagy a pénztáros. :))

08.szabogabor 2014.02.24. 14:20:28

@Szili Balázs: Az jobb lenne Ákoskának, ha újraírnám a cikk azon részét, hogy vezetőtársa volt, aki arról az időszakról ennyit mondott Bíróságon: Fodor Endre tanácsvezető bíró kérdésére azt mondta, amíg volt pénz, "addig nem foglalkoztunk azzal, hogy az honnan származik".

Nem hiszem. Márpedig egy Papírügyes Kocsisszolgának nincs kímélet. Sem ma, sem holnap, sem semikor.

08.szabogabor 2014.02.24. 14:21:36

@Szili Balázs: Terelés. Ákoska lóvét akart. Ne hülyítsük egymást. Nem kapott.

libsibolsika 2014.02.24. 15:37:04

@08.szabogabor: Akkor legyen nemzeti hős a Kocsisból hiszen megmentette a közpénzt!

08.szabogabor 2014.02.24. 15:38:39

@libsibolsika: Ezügyben tisztességesen járt el. Talán azért, mert akkor még mellette voltam? ;)

libsibolsika 2014.02.24. 16:06:33

Akkor is mellette voltál amikor harcászati módszerekkel akarta mentesíteni a hajléktalanoktól a kerületet!

Vagy csak a jó dolgok származnak eredendően tőled?

08.szabogabor 2014.02.24. 16:23:23

@libsibolsika: Nyilvánvalóan tudod, hogy igen. Akkormeg?
süti beállítások módosítása