HTML

JóVáros Blog

Nyomor, drog, prostik, kilátástalanság. Sokezer jobb sorsra érdemes ember otthona. Hírhedt, vagy épp a háttérben sunyító ifjú pártkatonák irányítása alatt. Tehetségtelenek, gátlástalanok, korruptak, hazugok. Nem az egyik, vagy a másik párt színeiben. Mert mindannyian benne vannak. Mutyiország mutyivárosának megélhetési zsúrfiúi. Hozzánk sodorta össze a szemetet a szél. Ide porszívó kell. Ipari méretű. Mert elég belőlük.

Friss topikok

  • azapali: Egy nemzet,Nagy Imre,'56 meggyalázása,egy színészkedő képmutató éltal ! (2016.06.07. 00:16) Ruszkik haza!
  • Apa5406: 2018, azt meg is kell érni! (2015.12.27. 11:25) Láncreakció
  • mscee reload: Gabesz. Kampec dolóresz. (2015.08.03. 15:05) Viktor's Secret
  • Levente Lehoczky: Ahogy itt elolvasgatom a hozzászólásaitokat, egyikőtök sincs a helyzet magaslatán, már ami fejlett... (2014.06.11. 15:35) Békemenet light
  • Edit Elekes: Nagyon jó ez az oldal... A többi bejegyzés is érdekes, így egészen más megvilágításba került minde... (2014.05.05. 10:00) Férfias Játékok

Kedvenc Blogjaim

Feedek

Provokáció

08.szabogabor 2014.03.05. 05:35

Szeretem kipróbálni a dolgokat, mikor lehetséges. Amiket írok, amögött rengeteg saját tapasztalat is van, egyik sem fotelokoskodás. És tegnap kipróbáltam egy tömegnyi Fideszesen a Nyugat-Kelet szembeállítás hatásosságát. Elmesélem, mert megdöbbentő eredménnyel járt.

Olvasóim tudják, hogy még két hete, a Kijevi tüntetések idején írtam egy cikket arról, milyen további események várhatóak arrafelé, és azokra az Összefogásnak hogyan kéne reagálni. Nos, Putyin megtette azt a szívességet, hogy éppúgy járt el, ahogy az Tőle elvárható volt. Bement a Krímbe, és ezzel keresztbe  húzta Miviktorunk számítását. Aki meg szintén pont úgy reagált, ahogy az előrelátható volt: sunnyogott. Naja, a Bolsevikok viselkedése könnyen kiszámítható, ha eleget ütközött már velük az ember, és nem kell ahhoz kommunistának lenni, hogy valaki Bolsevik legyen.

Írtam abban a cikkben, hogy milyen módon kell lecsapnunk a kampányban a Putyin-Orbán páros baromságát. Az Összefogás általam amúgyis jónak tartott kampánya újabb piros pontot kapott, merthogy le is csapták. A Feri Miskolcon Nekik is ugrott, megteremtve a Nyugat és Kelet, Európa és az Orosz Medve ellentétpárját. Ez egy nagyon jó irány, Szent Istvánnal, az ezeréves történelem fölvállalásával gyakorlatilag lehetetlen helyzetbe hozza a magukat egyetlen igazmagyarnak tartó jobbosokat. Hirtelen elvesztik a lábuk alól 1956-ot, 1848-at, a magyar történelmet, Szent Istvánt, de még a kereszténységet is. Ez meg halálos csapás, ugyanis a szavazótáborukat eddig sem a racionalitás, hanem egy folyamatosan tornádóerővel fújt Műhazaffyság tartotta egybe.

Szóval szerintem ez a Nyugat-Kelet tematika ez kiütéses kampányirány. De nézzük meg, hogyan is hat ez a jobboldali szavazókra. Hisz egy jó jelképrendszer hármas hatással jár, ha igazán jó. Növeli a saját tábort, mozgósítja mellettünk a bizonytalanokat, és apasztja az ellenfél táborát. És ilyen erős hatású Jelkép az nagyon ritka ám. De most ajándékként megkaptuk a lehetőséget, és láthatóan élünk is vele.

Szóval akkor a Tesztre magára visszatérve. Hol is tudnám a legjobban kipróbálni a Jelképrendszerünk jobbosokra tett hatását, mint egy nagylétszámú közösségükben, ugye? Provokálom Őket valami durvával, és nézzük meg, hogy reagálnak. Írtam ugye a Lókupec című cikket, amiben nyers magyarsággal azonosítottam be Miviktorunkat valódi énjével. Tudják, ez aminek a zárómondata ennyi: "Nyugat, Te Pöcs." És hát a becézett ivarszerv nem más mint Orbán maga.

Na, ha ez nem akaszt ki egy jobbos közönséget, akkor semmi. Márcsak keresnem kellett a neten olyan helyet, ahol a vérjobbosok tömegben találhatók. Éshát meg is találtam. Ez az ELÉG! nevű 50 ezer fős közösségük. Érdemes egyszer rápillantani, a berakott posztok, linkek, mindenük arról tanúskodik: ott bizony a cionista világösszeesküvés a minimálprogram.

Na, ide raktam föl a Lókupec című írásomat. Ugye ennek nagyjábál azért kiszámítható a hatása. Beúsztam a cápák közé magamra aggatva 50 kilónyi friss, véres húst. Normál esetben ilyenkor annyi lett volna a reakció, hogy rámúsznak 100-an, és perceken belül kivágnak, mint a középiskolás lány a Justin Bieber képet a Bravo Magazinból.

De nem ez történt. Még mindig ott van az írásom. Az 50 ezer fős vérnarancs fészbuk csoportból nem lettem kivágva, de mégcsak az írásom sem lett törölve. És nem úsztak rám százszámra, csak pár nem túl fölvértezett példány. Velük picinyke vitát folytattunk, mellébeszéltek, egy maradt csak végül, de aztán Ő is kimerült egy kis cionistázásban.

Ha valami eltér a várható viselkedéstől, annak oka van. Ha meg ilyen nagy mértékben tér el, akkor annak meg nagyon súlyos oka van. Nem én fogom föltalálni a spanyolviaszkot, ha azt mondom: nagy Odaát a zűrzavar. Orbán oroszozása és sunyi hallgatása kivágta Náluk a biztosítékot. Szoktam én eleget ütközni vérnarancsokkal, neten, élőben, mindenütt, jól ismerem az érvelési kultúrájukat. A legnagyobb ordas baromságokat is teljes átéléssel, mély hittel képesek órákon át ismételgetni. De most kussoltak.

Odatojtam az előszobájuk közepére egy elefántnyit, és azóta kerülgetik, de nem takarítják el. Meg vannak zavarodva. Ők is érzik, hogy az Ukrán 2014 az a Magyar 1956. És épp készülnének egy jó kis 1848-as magyarkodásra, csakhát úgy marha nehéz lesz, ha éppen Istenük az oroszokkal együtt gopakozik a Kalinkára. Merthát az oroszok taposták el 1848-t is, nemdebár. Szóval hogy lehet egyszerre Petőfit, meg az Őt ledöfő orosz dzsidást éltetni?

Hát ez itt biz föloldhatatlan ellentét. Ez most megviseli a jobbosok lelkivilágát. Ők most egy kicsit nagyon nem tudják, hogy akkor mi lesz az ő Turbómagyarságukkal. Mert innentől fogva tulajdonképpen mitől is magyarok Ők? Ha nem az övék többé Szent István, meg az ezerévnyi történelmünk, meg a kereszténység, meg '48, meg '56, akkor mijük is maradt? Hát, nemsokminden. És mivel ők sokkal inkább érzelmi lények, mint mi, ezért aztán sokkal jobban meg is viseli Őket a dolog.

Szavazókat vesztenek Orbánék, és tízezerszámra az Ukrán Dolog miatt. Nem, Ők nem fognak ránk szavazni, de nem fognak elmenni az urnákhoz. És főleg nem visznek magukkal mégegy embert. Szóval levertem a táboruk kellős közepére a Zászlónkat és azóta kerülgetik, mint egy Tabut. Tán azért, mert a zászlóra ez van felírva: Nyugat.

A Varázsigénk.

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jovaros.blog.hu/api/trackback/id/tr925843902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sverde 2014.03.05. 10:24:17

A Jóváros FB oldalán kampánydalokat kerestek, illetve ajánlottak. Énis énis énis! Ez is lehetne..
www.youtube.com/watch?v=lXgH_NBMACA
..vájt fülűek kihallhatják az első pár akkordból a Szovjet himnusz kezdő dallamát is ;)

08.szabogabor 2014.03.05. 12:08:59

@sverde: Gondoltam. :) Nekem is ez ugrott be először mikor írtam, de rocker lelkem ilyesmit nem enged.

libsibolsika 2014.03.05. 12:35:04

@sverde: Ha az eleje a Szovjet himhuszra hajaz akkor te most a fidesznek ajánlottál kampánydalt?

sverde 2014.03.05. 13:58:25

@libsibolsika: :) provokálsz? A szövegét vettem alapul. ;)

medvedisznóember 2014.03.05. 23:32:29

@sverde: Akkor te vájtfülűnek tartod magad, hogy ezt sikerült kihallanod, ZsebSzabó? Gratulálok :)))

sverde 2014.03.06. 07:52:16

@medvedisznóember: ..nem ;) én csak szorgalmas vagyok. 6 év szolfézs, 8 év hangszer. :*

sverde 2014.03.06. 09:47:53

@8kerseg: Veszek lottót.. számítottam Rád. Neked dobtam fel a labdát. Tudtam, hogy nem csalódom! Annyira kiismerhetően kisstílű vagy. Vonós hangszer. Amiről Te beszélsz, az nem 8 év. ;)Egyébként meg téma Off.

8kerseg 2014.03.06. 09:49:26

@sverde: Bocsánat tényleg nem hagyhattam ki :) Tisztelet a nagymestereknek :)))

8kerseg 2014.03.06. 09:50:26

@sverde: Egyébként nem kisstílű, max. közönséges, ha kérhetem !

sverde 2014.03.06. 10:04:02

@8kerseg: nem, Szépecsém! KISSTÍLŰ! Sunnyogó, lavírozó, simulékony, megalkuvó, TEHETSÉGTELEN, pitiáner.. a közönséges túl jó Neked.

8kerseg 2014.03.06. 10:15:22

@sverde: Lehet le is szerelem otthon a tükröt :D

libsibolsika 2014.03.06. 14:51:21

Tudom most nem tartozik a témához, de mostanra már a kamu Együtt 2014-nek is megvan a 27 jelöltje így minden szavazófülkében rajata lesz a listán! Ma estig meg lesz minden döntés is. Ez azért érdekes mert a március 15-ei tüntetés szervezőjénak a neve is Együtt 2014 csak az nem párt hanem mozgalom. Semmi közük egymáshoz.
süti beállítások módosítása