HTML

JóVáros Blog

Nyomor, drog, prostik, kilátástalanság. Sokezer jobb sorsra érdemes ember otthona. Hírhedt, vagy épp a háttérben sunyító ifjú pártkatonák irányítása alatt. Tehetségtelenek, gátlástalanok, korruptak, hazugok. Nem az egyik, vagy a másik párt színeiben. Mert mindannyian benne vannak. Mutyiország mutyivárosának megélhetési zsúrfiúi. Hozzánk sodorta össze a szemetet a szél. Ide porszívó kell. Ipari méretű. Mert elég belőlük.

Friss topikok

  • azapali: Egy nemzet,Nagy Imre,'56 meggyalázása,egy színészkedő képmutató éltal ! (2016.06.07. 00:16) Ruszkik haza!
  • Apa5406: 2018, azt meg is kell érni! (2015.12.27. 11:25) Láncreakció
  • mscee reload: Gabesz. Kampec dolóresz. (2015.08.03. 15:05) Viktor's Secret
  • Levente Lehoczky: Ahogy itt elolvasgatom a hozzászólásaitokat, egyikőtök sincs a helyzet magaslatán, már ami fejlett... (2014.06.11. 15:35) Békemenet light
  • Edit Elekes: Nagyon jó ez az oldal... A többi bejegyzés is érdekes, így egészen más megvilágításba került minde... (2014.05.05. 10:00) Férfias Játékok

Kedvenc Blogjaim

Feedek

Nyílt levél Schiffer Andrásnak - FRISSÍTVE

08.szabogabor 2014.03.22. 08:31

Tisztelt Schiffer Úr! Tegnap véletlenül, vagy ki tudja véletlenül-e összefutottunk egy beszélgetés kapcsán a nettérben. Mivel amúgyis szándékomban állt Öntől, mint az LMP vezetőjétől pár dolgot megkérdezni, ezért ezt most meg is teszem.

A beszélgetés, melynek Ön csendes résztvevője volt köztem és Jakabfy Tamás, az LMP országgyűlési képviselőjelöltje között zajlott. Ön egy lájkkal járult hozzá Jakabfy Jelölt Úr álláspontjához, és mivel Ön volt az egyetlen aki ezt tette, ezért aztán igencsak valószínű, hogy mind a beszélgetésünk tartalmát, mind annak előzményeit ismeri. De az ártatlanság vélelme mindenkit megillet, így személyesen Önnek is felteszem azokat a kérdéseket, melyekre érdemi választ Jakabfy Tamástól hónapok óta nem kapok.

Érdemit, mondom. Válaszkísérletek voltak, ám azok a válasz szó közelfogadott jelentésétől igencsak távol állnak. S mivel Ön tegnapi személyes kiállásával megerősítette azon meggyőződésemet, hogy Jakabfy Tamás nem egy az Önök sok jelöltje közül, hanem inkább az Ön által különösen preferált jelöltek egyike, így tán alappal gondolom, hogy Öntől ezügyekben érdemi választ kapok. Az LMP országgyűlési képviselőjelöltjéről, országos listájának 15-ik helyezettjéről, Európai Parlamenti listájának 5. helyen rangsorolt szereplőjéről kérdezem, válaszainak tehát súlya van, mintahogy azok esetleges elmaradásának is. Tehát, a kérdéseim:

Tisztelt Schiffer Úr:

1. Tudomása van-e arról, hogy Kocsis Máté, a Fidesz Kommunikációs Igazgatója a 8. kerület polgármestereként múltév júniusában kerületi médiacéget hozott létre évi 250 milliós költségvetéssel?

2. Tudomása van-e arról, hogy ez a médiacég tartja kezében a 8. kerület minden önkormányzati sajtókiadványát?

3. Tudomása van-e arról, hogy ezen kiadványok a Fidesztől megszokott módon a közszolgálatiság minimumát sem tartják be, hanem kizárólag Kocsis Máté és a Fidesz érdekeit tartják szem előtt, cenzúrájuk foka, szerkesztési gyakorlatuk a Rákosi korszakhoz méltó?

4. Tudomása van-e arról, hogy az LMP többszörös képviselőjelöltjét, önkormányzati képviselőjét, Jakabfy Tamást Kocsis Máté javaslatára ezen cég tanácsadóként alkalmazza havi 250 ezer forint megbízási díjjal?

5. Tudomása van-e arról, hogy tanácsadóként és Felügyelő Bizottsági tagként e Fideszes médiacégben kizárólag Fideszesek és a Jobbik kerületi elnöke, Fővárosi Frakcióvezetője, Losonczy Pál kapott helyet az LMP mellett?

6. Tudomása van-e arról, hogy eddig már több mint kétmillió forintnyi közpénzt vett föl Jakabfy Tamás LMP képviselőjelölt a Fideszes médiacégtől?

7. Tudomása van-e arról, hogy ezen összegről úgy nyilatkozott, hogy annak nagy részét meg sem tartja?

8. Tudomása van-e arról, hogy helyi civilek kérdéseire válaszolva képtelen volt eloszlatni azt a gyanút, hogy valójában ez a pénz az LMP feketekasszájába vándorol és az LMP titkos pártfinanszírozásának részét képezi?

9. Tudomása van-e arról, hogy Jakabfy Tamás LMP többszörös jelölt a mai napig képtelen volt bemutatni bármely havi teljesítés-igazolást munkájának jellegéről és tartalmáról, az erre vonatkozó nyilvános kérdéseket minden alkalommal elhárította?

10. Amennyiben mindezekről Ön eddig nem bírt tudomással, visszalépteti-e pártja, az LMP Jakabfy Tamás országgyűlési képviselő-jelöltet, törli-e országos listájának 15. és Európai Parlamenti listájának 5. helyéről?

11. Amennyiben Ön mindezekről tud, akkor mivel magyarázza azon nyilatkozatait melyek a Fidesztől való távolságtartásról, a valódi ellenzéki magatartásról és az átlátható kampányfinanszírozásról szólnak?

12. Hajlandó-e utólag beszámolni arról, hogy mire célzott Jakabfy Tamás azon kijelentésével, hogy a 2 milliós összeg nagyobbik részét nem tartja meg, és lehetővé teszi-e hogy a Fidesz Sajtócége által kiállított teljesítés-igazolásokba betekinthessünk?

Nos, ez épp egy tucat kérdés. Várom válaszait, akár itt a Blogon, akár fészbukos felületemen. Válaszainak elmaradása értelemszerűen szintén önálló jelentéssel és jelentőséggel bír.

 

Köszönöm a figyelmét, a tegnapit éppúgy, mint a valószínű mostanit.

Üdvözlöm.

 

FRISSÍTÉS!!!

 

Nem, még nem Schiffer válaszolt, bár ahogy elnézem az olvasó-számlálót, nehéz lesz elkerülnie a választ. Hanem közben újabb kis LMP-sztori történt. Íme:

Van ugyebár Hajósi Virág nevű liberális eredetű hölgy, aki egy hónapja nagyhirtelen LMP-fan lett, ez a neten sokfelé követhető. Egyik - egyébként részemről normál mederben folyó - beszélgetésünk közben letiltott. Válaszul letiltottam. Ő az egyetlen akivel ilyesmit tettem bármikor. Mint mondtam: válaszul.

Nos tegnap beléptem a Viva la république! Éljen a Köztársaság! nevű fészbuk-csoportba. Fölvettek, de egy admin azonnal nekem rontott privátban, folytattunk egy kis vitát. Ma rendeztük a problémát, elnézést kért, én pedig mondtam, hogy minden rendben. A privátban szólt, hogy admin tiltása kizárással jár. Tudomásul vettem, mivel mint mondtam életemben összesen egy embert tiltottam le VÁLASZUL a LETILTÁSOMRA: Hajósi Virág újdonsült LMP-st, és bevallom nem gondoltam arra, hogy Ő ott admin.

Nos az imént ebből a csoportból üzenetet kaptam ismét csak privátban egy harmadik admintól, mely szerint mivel nem tartottam be az admin tiltásra vonatkozó szabályt, ezért kitiltottak. De ismételten nem mondták meg, ki is az admin, akit tiltottam. Így aztán magam jutottam arra a föltételezésre hogy valszeg Hajósi Virág lehetett az. Mivel mást én nem tiltottam le.

Nos, olvasóim közül sokan tagjai annak a csoportnak, legyetek szívesek kérdezzétek meg ott, hogy:

1. A Köztársasági Csoport normái szerint való-e, hogy megbüntetünk valakit aki jóhiszeműen jár el.
2. A Csoport normái szerint való-e, hogy a konkrét problémára, névvel megjelölve nem hívjuk föl a figyelmet, hanem azt ürügyként használjuk föl valamely admin személyes ellenszenvének kiélésére.
3. Pofára, avagy elvszerűen megy-e a moderálás?
4. Van-e összefüggés a mai Schiffer-levelem és Hajósi Virág sunyi akciója között?

Ha ezeket a kérdéseket a csoportban fölteszitek, kíváncsi lennék a válaszokra. Mondjuk úgy, hogy ez az eljárás akár azt a címet is kaphatná: Köztársaság LMP módra.

 

FOLYTATÁS!!!

 

Mondjuk ennek adok egy önálló címet, talán legyen ez:

 

Egy LMP-s jellemrajza

 

Hajósi Virág nevű exliberális exállandó exvitapartnerem ugyanis épp átéli a föntebb említett fészbuk csoportban, hogy esik szét valami, aminek tévesen a Köztársaság szót választották címként, de valójában egy kizárólag kettős mércéket és magánprioritásokat alkalmazó LMP-s Úrhölgy napi szeszélye az egyetlen valósan érvényesített alapelv.

A rólam a csoportban folyó vitát megkaptam, azt elmentettem, néhány dolgot elmesélek belőle, mert sokatmondó. Egy LMP-s Csoportfőadmin gyakorlati viselkedésének bemutatása következik, vitahelyzetben.

1. Az egyik admin, épp akitől az első figyelmeztetést kaptam, de aztán rendeztük viszonyunkat kiállt mellettem a vitában. Ezért Hajósi Virág Főadmin az Ő adminisztrátori jogait azonnal elvette. Elvszerűség és véleményszabadság LMP módra.

2. Sérelmezi, hogy olyan helyen írok róla, ahol Ő nem tud reagálni, de amiket írok, azok alapján följelent. Nos, mivel a csoportból kitiltott, így magam sem tudok ott reagálni a folyamatos hazudozásaira, ezért aztán érdekes a panasza. Én valóban nem tudok ott reagálni rá, mert ténylegesen ki vagyok tiltva, itt a Blogon viszont Ő éppúgy nincs kitiltva, mintahogy senki sem lett, mióta a Blog működik.

A feljelentéssel való fenyegetés meg nyilván rettenetesen meg fog viselni, mivel eddig Kocsis Mátéék 47 darabot tettek ellenem, hazajárok a rendőrségre, Bíróságokra, nekem aztán tökmindegy, hogy csak a Fidesszel, vagy annak LMP-s csatlósával is meg kell mérkőznöm a Bíróságon. Szegénykém.

3. Szabott egy olyan feltételt, mely szerint ha a Vele szemben válaszként alkalmazott tiltást föloldom, visszavesz a csoportba. Nos a tiltást föloldottam, erre figyelmeztették is a csoportban, amire azonnal újabb feltételeket kezdett szabni, szavátszegve. Nem újdonság, LMP-s Főadminoktól tapasztaltam már ilyet. Újabb feltétele pedig az lett volna, hogy innen a Blogról töröljem a róla szóló részt. Hehe. Kicsit tán elszállt Vele a táltos. A saját kis csoportjában azt pepecsel, amit jólesik, de cenzori hajlamai itt sajnos nem okozhatnak számára kielégülést.

Persze jeleztem, hogy eszem ágában sincs visszamenni egy olyan csoportba, aminek a neve csak tévesen tartalmazza a Köztársaság szót, helyesebb elnevezése inkább ez lenne:

Orbánisztán Zöldben.

74 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jovaros.blog.hu/api/trackback/id/tr535873371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

félázsiai nagymagyar 2014.03.22. 09:08:50

Kíváncsi vagyok a válaszra (hm, nem igazán).

Addig viszont a Lophat Más Pártként definiálhatjuk őket.

félázsiai nagymagyar 2014.03.22. 09:10:59

Még valami. A fideSS-re is alkalmazhatjuk a klasszikus mondást: ne küzdjünk az ő módszereikkel ellenük, mert lehúznak maguk mellé és a rutinjukkal legyőznek.

08.szabogabor 2014.03.22. 09:24:49

@félázsiai nagymagyar: Ez vitára alkalmazható, Fideszre nem. Én bizony bozótharcolok ellenük, és levágom, akit csak tudok. :)

8kerseg 2014.03.22. 09:38:54

@08.szabogabor: Tényleg? Eddig kit vágtál le? :)

8kerseg 2014.03.22. 09:39:28

@félázsiai nagymagyar: Válaszra aztán várhatsz. Miért is válaszolnának a nyílt provokációra? :)

félázsiai nagymagyar 2014.03.22. 09:46:43

@08.szabogabor: Van machete-m, szívesen kipróbálnám a bozóton :-)

Nem szívlelem Schiffert. Sukoró óta különösen nem. Vajon az azóta történt 100x nyilvánvalóbb ügyekben miért nem tett feljelentést - ugyanúgy névvel, mint Gyurcsány esetében. És miért nem kért már elnézést? Ha a fideSS-főügyész nem tudott az esettel mit kezdeni, akkor ott nincs és nem is volt ügy.

Az LMP jobb politikusait sajnálom, a PM-esek megpattanásának örültem. No ennyit a Lophat Más Pártról.

zuglauer 2014.03.22. 12:26:00

Nem vagyok sem Schiffer András, sem 8. kerületi, de pár dologhoz azért talán hozzá tudok szólni a kérdések közül.
Kifejezetten üde színfolt, hogy újra előjöttek a a "Tudta-e Ön?" jellegű, kérdésnek formázott állítások, azt hittem ezek már kikoptak a közéletből. Ha megengedi ezeket visszaformázom eredeti állapotukba, állítás formába.

1. állítás: "Kocsis Máté, a Fidesz Kommunikációs Igazgatója a 8. kerület polgármestereként múltév júniusában kerületi médiacéget hozott létre évi 250 milliós költségvetéssel"

Jól gondolom, hogy a szóban forgó médiacég az önkormányzat cége, és nem a Szabó Máté vagy a Fidesz saját tulajdona?

2. állítás: "ez a médiacég tartja kezében a 8. kerület minden önkormányzati sajtókiadványát"
3. állítás: "ezen kiadványok a Fidesztől megszokott módon a közszolgálatiság minimumát sem tartják be, hanem kizárólag Kocsis Máté és a Fidesz érdekeit tartják szem előtt, cenzúrájuk foka, szerkesztési gyakorlatuk a Rákosi korszakhoz méltó"

Úgy látszik, ez tényleg a standard a Fidesz Önkormányzatokban. Például nálunk, Zuglóban is csinált az Önkormányzat saját médiacéget, az adja ki a Papcsák hírmondót is (leánykori nevén Zuglói Lapok). Van Magyar Nemzettől levedlett hithű főszerkesztő is! Ja, és persze másról ez sem szól, szinte csak termelési jelentések, meg Papcsák, és Rozgonyi (alpolgármester) fényképek. Volt olyan szám, amiben 7! Papcsák fénykép volt.

4. állítás: "az LMP többszörös képviselőjelöltjét, önkormányzati képviselőjét, Jakabfy Tamást Kocsis Máté javaslatára ezen cég tanácsadóként alkalmazza havi 250 ezer forint megbízási díjjal"

Jól értem, hogy itt arról van szó, hogy az önkormányzati cég felügyelő-bizottsági, vagy tanácsadó-testületi tagjának választotta meg a képviselő-testület Jakabfy Tamást?

5. állítás: "tanácsadóként és Felügyelő Bizottsági tagként e Fideszes médiacégben kizárólag Fideszesek és a Jobbik kerületi elnöke, Fővárosi Frakcióvezetője, Losonczy Pál kapott helyet az LMP mellett"

Értem, tehát van egy olyan önkormányzati cég (hány önkormányzati cége van a 8. kerületnek?), amelyikben nincs MSZP-s felügyelőbizottsági tag.
Itt visszakérdeznék, van-e olyan önkormányzati cége a 8. kerületnek (és ha igen, mennyi), amelyikben van MSZP-s felügyelő bizottsági vagy tanácsadó testületi tag, és LMP-s nincs?

6. állítás: "eddig már több mint kétmillió forintnyi közpénzt vett föl Jakabfy Tamás LMP képviselőjelölt a Fideszes médiacégtől"

Ezek szerint (és ha valóban igaz a 250.000 Ft tiszteletdíj)közel egy éve FB vagy TT tag Jakabfy Tamás az önkormányzati cégnél. És?

7. állítás: "ezen összegről úgy nyilatkozott, hogy annak nagy részét meg sem tartja"

Ez elég valószínű, már csak azért is, mert gondolom adót és TB-t kell fizetnie belőle, de valószínűleg nem erre gondolt, inkább arra, hogy adományoz belőle.

8. állítás: "helyi civilek kérdéseire válaszolva képtelen volt eloszlatni azt a gyanút, hogy valójában ez a pénz az LMP feketekasszájába vándorol és az LMP titkos pártfinanszírozásának részét képezi"

"Képtelen volt eloszlatni a gyanút..." Gratulálok. Bizonyítsa be, hogy valamit nem követett el.
"A poszt írója képtelen eloszlatni a gyanút, hogy amikor senki nem látja, mozgássérült tengerimalacokat fojtogat házipapuccsal".

9. állítás: "Jakabfy Tamás LMP többszörös jelölt a mai napig képtelen volt bemutatni bármely havi teljesítés-igazolást munkájának jellegéről és tartalmáról, az erre vonatkozó nyilvános kérdéseket minden alkalommal elhárította"

Jól tudom, hogy a teljesítési igazolásokat ki sem adta a cég több mint egy éve?

10. kérdés: "visszalépteti-e pártja, az LMP Jakabfy Tamás országgyűlési képviselő-jelöltet, törli-e országos listájának 15. és Európai Parlamenti listájának 5. helyéről?"

Miért léptetné vissza? Azért mert FB vagy TT tag egy önkormányzati cégben?

11. kérdés: "mivel magyarázza azon nyilatkozatait melyek a Fidesztől való távolságtartásról, a valódi ellenzéki magatartásról és az átlátható kampányfinanszírozásról szólnak?"

Mondjuk az LMP egész eddigi parlamenti és önkormányzati munkájával, és pl. a nyílt kampányszámlával? lehetmas.hu/nyilt-kampanyszamla-2014/

12. kérdés: "Hajlandó-e utólag beszámolni arról, hogy mire célzott Jakabfy Tamás azon kijelentésével, hogy a 2 milliós összeg nagyobbik részét nem tartja meg, és lehetővé teszi-e hogy a Fidesz Sajtócége által kiállított teljesítés-igazolásokba betekinthessünk?"

Jól értem, hogy Schiffer András számoljon be arról, hogy Jakabfy Tamás mire költötte a fizetését? Ez jó..
Akkor én ennek mintájára felkérem Kuncze Gábort, ja nem már nem SZDSZ-es, akkor Mesterházy Attilát, ja nem, már nem is MSZP-s, akkor felszólítom Gyurcsány Ferencet, hogy számoljon be arról, hogy a poszt írója mire költi a fizetését! Ja, és válaszának elmaradása értelemszerűen szintén önálló jelentéssel és jelentőséggel bír.

Magdi Nemeth 2014.03.22. 12:28:37

Gábor itt a válasz:
Hajósi Virág Egyébként.... Ha én tiltottam volna előbb, akkor ő már nem tud letiltani.......
pár másodperce · Tetszik

Hajósi Virág Gondolkozzatok már
pár másodperce · Tetszik

Hajósi Virág mert akkor ha én tiltom előbb, ő már nem lát ahhoz, hogy tiltson
pár másodperce · Tetszik

Hajósi Virág Hazudik.

08.szabogabor 2014.03.22. 12:29:37

@zuglauer: Nem kellenek a szokásos LMP-s terelések. Majdha a címzett válaszol, akkor folytathatjuk, addig meg nem. :)

08.szabogabor 2014.03.22. 12:32:44

@Magdi Nemeth: Így van. Letiltott, a konkrét beszélgetésben ezt be is jelentte, hogy elege van belőlem, innentől befejezte velem. Nem szokásom fészbukos beszélgetéseket lementeni, kár, úgy tűnik. És SOHA nem tiltok le senkit. Ő volt az egyetlen, mert letiltott.

Annyi történt, hogy nyilván a Schiffer szólt Neki reggel, hogy nézzem rám a Virágocska, föloldotta a tiltást, azóta kukucsol, és most hazudik. A kis cenzor.

zuglauer 2014.03.22. 12:35:42

@08.szabogabor: "Annyi történt, hogy nyilván a Schiffer szólt Neki reggel, hogy nézzem rám a Virágocska, föloldotta a tiltást, azóta kukucsol, és most hazudik. A kis cenzor."

Nem gondolja, hogy egészen picit túlértékeli magát? :)

zuglauer 2014.03.22. 12:41:23

@08.szabogabor: Sebaj, a többiek azért talán még elolvassák amit írtam, és ez pont elég. :)

Magdi Nemeth 2014.03.22. 12:56:29

@08.szabogabor: @zuglauer: Dehogy nem zuglauer,rosszul méred fel a helyzetet.:-)

toportyánzsóti 2014.03.22. 13:19:13

Orbanizálódott schifferke pártvalamije a fityusz kegyelméből lett eredetileg is,vastag bőr van a pofáján!

Andráska8 2014.03.22. 13:30:54

Remélem, a kukában végzik, szemét banda! :(

zuglauer 2014.03.22. 13:44:36

@08.szabogabor: Kezdjük az alapokkal, erre azért hátha tud válaszolni: A fent említett médiacégnek mi a neve, és ki a tulajdonosa? A VIII. kerületi Önkormányzat, vagy Kocsis Máté, esetleg a Fidesz?

08.szabogabor 2014.03.22. 13:48:26

@zuglauer: Kicsit eltévedtél. Itt én kérdezek. Schiffer válaszol. Vagy nem. Aszerint megyünk tovább.

zuglauer 2014.03.22. 14:01:30

De kemények vagyunk...

Vádaskodik, de ha valaki az alap állítására kérdez rá, már arra sem hajlandó válaszolni. Ennyit a poszt komolyságáról és hitelességéről.

lofulu 2014.03.22. 14:09:22

@félázsiai nagymagyar: BOCS DE EZ EGY MARKÁNS HÜLYESÉG.." Az emult nyócc év" esete világosan bizonyítja-hová jutunk, ha a köz józan belátására bízzuk PUSZTÁN az erkölcsi alapon nyugvó ítéletét- és ezen keresztül döntését. Churcill az ördöggel is hajlandó volt szövetkezni-és ebbőkl adódóan minden módszert alkalmazni a győzelem érdekében--és ez épp csak elég volt. Tanuljunk a történelemből-hogy ne kelljen átélnünk mégegyszer.

08.szabogabor 2014.03.22. 14:10:00

@zuglauer: A poszt igencsak komoly és hiteles, ellentétben a szokásos anonim mellébeszélő LMP-s aktivistával. Nincs miről fecsegnünk, van 12 kérdés, Schiffernek föltéve. Nem maszatolási alapanyag, amivel Neked gyurmázni lehet.

zuglauer 2014.03.22. 14:32:53

Hóógyne, komoly és hiteles. És miért is? Mert maga azt állítja? Bizonyíték a vádakra eddig nem hangzott el, csak vádaskodás és követelőzés.

Még arra sem képes válaszolni, hogy a cég, amiről beszél, önkormányzati, vagy (ahogy sugallja a posztban) Szabó Máté, vagy Fidesz tulajdonú.

A választ persze tudom (önkormányzati), csak szerettem volna, ha saját maga mondja ki, hogy valótlanságot sugallt a posztban.

Kis ember 2014.03.22. 14:34:56

Gábor, a te és zuglauer vitáját elhallgatva a "Fényes szelek" c. Jancsó film jut az eszembe. Ahol te vagy a népi kollégista, aki minden neki nem tetsző, az ő dogmatikus irányától eltérő kérdésre rávágja: provokáció! Merthogy nem hajlandó más gondolkodási keretet elfogadni.
Érvelj, ne letorkolj, mert így vesztésre állsz.
Az LMP-ről egyébként megvan a véleményem, közelről láttam, mikor a kezdeti normális alapítók szép lassan kikoptak, ahogy kezdett pénz kerülni a dologba - mint ahogy azt meg is jósoltam előtte.

Péter Kőhalmi 2014.03.22. 14:38:26

@félázsiai nagymagyar: Kedves Gábor! Hajósi Virággal így jársz! Így jártam én is. Kellett nekem vitázni bigott LMP-s nézeteivel.

félázsiai nagymagyar 2014.03.22. 14:39:53

@lofulu: Bocs, de most nem értem mire reagáltál.

08.szabogabor 2014.03.22. 14:43:23

@Kis ember: Nem szokásom az ilyesmi, csakhogy ez esetben van egy konkrét célszemély akivel meg kívánom vitatni a témát, mással meg nem. Jakabfyval már sokszorosan megvitattam, leírtam, milyen eredménnyel. Egy újabb, pláne noname LMP aktivistához nincs kedvem. Ennyi az egész.

08.szabogabor 2014.03.22. 14:45:22

@Péter Kőhalmi: Teljes hasonuláson ment át az utóbbi időben, mióta be zöldnarancsosodott. Bár nevezhetném épp meghasonlásnak is. Így jártam, így járt. :)

Andráska8 2014.03.22. 16:49:58

Érdekes ám, hogy két LMP -tag és vezető is érintett egy korrupciós ügyben, fejenként 220 milliós tendert nyertek véletlenül, semmit sem tudnak arról, hogy a telephelyükön indulna a beruházás, s erről az egészről nem tud semmit maga az LMP.

Az LMP üzletel a Fidesszel, kiderült, a tendert lefújták.
Ha nem, akkor ezek a tisztakezűek csinálják tovább :(

1ügyű 2014.03.22. 17:58:25

LMP = L*f*szt Más a Politika.

10 (immár csak volt) LMP szavazót sikeresen lebeszéltem arról, hogy az LMP-re szavazzanak.
Fidesz nélkül még elegendő kopogtatójuk sem lett volna 2010-ben... Fidesz fiókpárt...

varanus.blog.hu/2014/03/22/az_orok_schifferizmus

Satyala 2014.03.22. 19:23:15

Nekem Shiffer sukorói feljelentése óta tiszta, hogy az LMP hova is akar tartozni! Akinek ez nem tetszett az váltott már időközben!
Ami elkeserítő, hogy a két nagy simán bedarálja az LMP-t!
Személyes vélemény de ez a párt már megszűnt, ahogy az MDF, vagy a Kisgazdák!
Csak papíron van jelen, de 2018-ban már nem lesz sehol, esetleg a KDNP szintjén, mint egy valódi támogatottság nélküli mű párt működhet tovább, megpróbálva eladni a Fidesz propagandát:
Azt hogy ők a baloldalt is magukba fogadták!

(Normális ember tudja, hogy ma Magyarországon nincs jobb oldal, és nincs baloldal, csak pártok)

zuglauer 2014.03.22. 19:47:37

@Andráska8: Érdekes bizony, és az is érdekes, hogy bár konkrét esemény nem történt, és csak potenciális korrupció lehetőségének is csak a gyanúja merült fel, mindkét ember lemondott minden pártbeli funkciójáról.
Eddig ez a politikában sajnos nem így működött!

zuglauer 2014.03.22. 19:49:35

@1ügyű: Fabius a szokásos mantráját melegítette fel, csak sajnos már az alapja egy súlyos tévedésre épül.

Arpad Kovacs 2014.03.22. 23:05:02

@Satyala: A schiffer-feljelentesben az a tiszta, h EGY a Satan. a te velemenyed lofaszt se szamit, mert ivadek vagy.

Arpad Kovacs 2014.03.22. 23:09:03

Kis emberkenek igaza van, bukovari ez a poszt, no ervek, mint mar annyiszor. Zuglauer wins.

Cyco Miko 2014.03.23. 00:35:38

@zuglauer: Ezeknek aztán nyomhatod, soha nem láttak még normális ellenzéki pártot. Dagonyáznak inkább a szarban, amit a Gyurcsány meg a többi posztkomcsi lótetű csinált alájuk.

Andráska8 2014.03.23. 00:45:44

Hol akar feljelenteni ez a bolond nő? :(

Andráska8 2014.03.23. 00:52:30

@zuglauer:
Nos, ez a pofátlanság teteje.
Három milliárdot kiosztottak fideszék nyilvánvalóan csókos pártbarátaik által alapított fantomcégeinek, az Átlátszó lebuktatta őket, ezért leállították.
Ettől ez még korrupció, mert két LMP-s már simán lubickolna a déltengereknél, ha nincs Átlátszó. :(

Cilka 2014.03.23. 01:08:51

Kedves Gábor!
Aki közélet iránt kicsit is érdeklődik, annak előbb utóbb szükségszerűen lesz ehhez hasonló tapasztalata LMP-s vonatkozásban. Nekem a megalakulásuk pillanatában "tiszta volt", hogy milyen társaság, elég volt hozzá az általam ismert, környezetemben élő alapító tag, és Schiffer személye....nos, nem is csalódtam bennük.

félázsiai nagymagyar 2014.03.23. 13:03:08

Egy (némely kommentelő számára különösen hasznos) adalék ahhoz, h mennyire tökmindegy, h egy kerületi médiacég fideSS önkormányzati vagy csak szimplán fideSS-es:
hvg.hu/itthon/20140321_zuglo_onkormanyzati_media

zuglauer 2014.03.23. 13:07:16

@Andráska8: Nem, barátom, ez egy nagy semmi. Vihar a biliben. Felmerült a korrupciógyanú gyanújának a gyanúja, amire az LMP több, mint az elvárható immunreakcióval reagált. Ennyi történt, nem több.

Ez a szerencsétlen itt fent meg azon veri magát, hogy egy LMP-s önkormányzati képviselő benne van az egyik önkormányzati cég tanácsadó testületében, ami kb. az a kategória, mint ha FB tag lenne.

A semmi habosítása, gratulálok.

08.szabogabor 2014.03.23. 13:32:53

@zuglauer: Ha ez semmi lenne, nem lennél itt, nemdebár. Logika rulez.

zuglauer 2014.03.23. 13:42:06

@08.szabogabor: Azért vagyok itt, mert csúsztatásokkal, a semmiből akar botrányt kanyarítani, és ez az ami zavart.
Azt gondolom, kettőnknek együtt a tegnapi kommentváltásainkkal sikerült rávilágítanunk a poszt hamisságára és hiteltelenségére.
Összefoglalva: vádaskodás bármiféle bizonyíték, és bizonyítási hajlandóság nélkül, no meg keménykedés. :)

08.szabogabor 2014.03.23. 13:46:08

@zuglauer: Rá van világítva. Csak akkor vajh Schiffer önmaga miért is nem így látja? Hmmm...

zuglauer 2014.03.23. 13:50:03

@08.szabogabor: Mi alapján gondolja Ön, hogy nem így gondolja?

08.szabogabor 2014.03.23. 13:52:59

@zuglauer: Akkor nem sunnyogott volna a kis lájkolási játszmájával. Lapít mint mindig.

zuglauer 2014.03.23. 14:03:32

@08.szabogabor: "lájkolási játszma?"
Ez komoly? Most komolyan egy Facebook likeról meg annak a visszavonásáról van szó?
Na jó, ez még a posztnál is komolytalanabb.

sverde 2014.03.23. 14:22:58

@zuglauer: Kár lenne ennek fontosságát elmaszatolni. A FB-t igen sokan használják. Mindenki másra. Valóban van, aki pucsítós, csücsörítős, cicás-kutyás-madárkás képekkel bombázza az emberek jóízlését, de bizony sokan egyéb, ezektől KOMOLYABB dolgokra használják. És ennek megfelelően az ezekre addok FB-válaszreakciók (mint pl like-olás)is komoly következményekkel bírnak. Próbálhatjuk elbagatellizálni az ellenzéki képviselőtestületi tagságú JT havi 250E Ft-ot érő kormánypárti megbízatásból kapott média-tanácsadói feladatát, de elég nehéz lenne nem észrevenni, hogy elég nehéz Kocsis Mátéval ellenzékben maradni, amennyiben egyszemélyben Ő az illető (pót)kenyéradó gazdája is. Van nemi diszkrepancia és elköteleződés.. Az meg aztán még aggályosabb, ha erre az azonos politikai eszméket valló LMP-s pártvezére is áldását (lsd. like-ját) adja!!! Gagyi Facebook ide- vagy oda..

sverde 2014.03.23. 14:27:24

@zuglauer: .. és ha mindezt a pénzt ráadásul JT felhasználása nélkül - ahogy Gábor kérdésben megfogalmazta - valóban az LMP-s pártkasszába vándoroltatva kampányra használják fel.. no az meg ultragáz! Tetszik érteni?

08.szabogabor 2014.03.23. 14:29:06

@zuglauer: Az ilyet utólagos retusálásnak hívják, és nettó komcsi módszer.

1ügyű 2014.03.23. 14:53:49

Schiffer-nek "csupán" csak az a baja, hogy az általa megvetett Gyurcsány Ferenc ott lesz a következő parlament megalakulásán, míg ő nem.
Sebaj... majd a PM képviseli a Zőőőd értékeket a narancssárgás zőőőd értékek helyett. :D

Erdelyi Klara 2014.03.23. 17:32:44

Schiffer egy zöldbe burkolt fidesznyik - és amióta szétesett és kiesett a parlamentböl a "Lophat Más Párt"- ja is - azóta ráadásul alaposan besértödött, és most igy próbál kicsinyes bosszút állni azokon, akik a vállalhatatlan politikája láttán kihátráltak akkor mögüle ..... Schiffer egy kisstilü, kicsinyes és ostoba fajankó...szóra sem lenne érdemes, ha nem lógna ki ennyire alóla a lóláb, hogy sértettségében a fidesz egyik készséges lakájává avanzsált - ráadásul nem is kényszerböl, hanem önként és dalolva ....Gusztustalan ügy - úgy ahogy van ....

Cyco Miko 2014.03.23. 23:44:32

@08.szabogabor: "Ha ez semmi lenne, nem lennél itt, nemdebár. Logika rulez" - kis deja vu, kb. mindenkinek ezt nyomod, aki a jelentéktelenségedre próbálja felhívni a figyelmed, jobb esetben porig aláz

Cyco Miko 2014.03.23. 23:56:05

@1ügyű: @08.szabogabor:
Nem, nektek van bajotok azzal, hogy Schiffer nem állt be a kurvaország-szétkúró pápai FredAstaire meg a többi primadonna mögé táncikolni. főleg ezért támadjátok-mocskoljátok ezerrel. ez az igazi komcsi tempó baszkikáim. ez a ti örökségetek

08.szabogabor 2014.03.24. 01:48:59

@Cyco Miko: Tények. Ismerkedj a szóval.

medvedisznóember 2014.03.24. 02:10:12

@08.szabogabor: Mesélsz majd te hetedikén.

bamblur 2014.03.24. 07:02:12

A szemüveges egyéni tragédiája az lesz, hogy nem tudja magát megvédeni a zárkában. Tudjuk ez mivel jár. (A Matyi sem tud majd itt sokat vitézkedni.)

Erdelyi Klara 2014.03.24. 07:08:01

Ühüm, szerintem is.... Arról fog szólni a fáma hetedikén (is), hogy milyen sz@r dolog az, ha valaki nem hagyja magát a TÉNYEKTÖL összezavarni.... Nagy lesz ám a csalódása.... Na de azt a pár napot még meg kell adni a tévelygöknek is, mert ebböl ujabb esélyt kapnak a szükséges korrekkcióhoz a jellemfejlödésre..... Miszerint a tényeket lehet ignorálni, csak éppen nem érdemes.... Mert ezt ugy nevezi a pszichológia hogy önbecsapás, önáltatás.... Ami után mindig a keserü kiábrándulás szokott következni.....mondjuk ebben a fidesznyikeknek azért már van egy kis tapasztalatuk, de látszolag még nem volt ennyi elég... Na mindegy, most kapnak egy ujabb sanszot .... Hátha majd most összejön a már régóta esedékes értékrendváltás a fejekben... A remény hal meg utoljára.....

medvedisznóember 2014.03.24. 10:10:52

@Erdelyi Klara: Azért a Sanax-Valium kombót tessék csak nyugodtan bekészíteni, keziccsókolom.

libsibolsika 2014.03.24. 11:14:57

A Gazsinak válaszolt:
hvg.hu/velemeny/20140324_Schiffer_Ez_igy_nem_fog_menni
Azt én se gondolom, hogy blogger kérdéseire válaszolni fog.

08.szabogabor 2014.03.24. 11:17:52

@libsibolsika: Csak épp retusálta magát egy beszélgetésből a blogger miatt, mi? :)

libsibolsika 2014.03.24. 11:31:08

@08.szabogabor: Bár csak ez lenne a legnagyobb bűne!

08.szabogabor 2014.03.24. 11:53:38

@libsibolsika: Nem ez, de nem is ez volt a felvetésed, amire válaszoltam.

8kerseg 2014.03.24. 12:08:28

Nézzük már meg kik az LMP jelöltjei..még a 3%-is sok lenne ha elérnék.

1ügyű 2014.03.24. 13:36:50

@Cyco Miko: Schiffike már azzal beállt a Fidesz mögé, hogy elfogadta a hamis kopogtatókat... Az esetleges gazdasági/üzleti összefonódás a háttérben pedig ősi román szokás. :D
Mielőtt visszavágnál, az MSZP is jól elvolt a Fidesszel pár évig a háttérben, de ez a választás most arról szól, hogy meddig mehet a falnak a ti Viktátorotok.

Erdelyi Klara 2014.03.31. 07:28:00

@medvedisznóember: nem tudom mi lehet az amit ilyen szívböl ajánl, de
biztos valami bevált dolog, amiben ön már járatos, ha ìgy ajánlja - másoknak.....
És - ha már szóba hozta - nincs valami kellemetlen mellékhatása ? - mert ahogy a kommemtjeit olvasom, nekem nagyon úgy tunik, hogy ez talán valami tudatmódosító szer lehet, -
de persze lehet hogy tévedek, és ez önnél születési hiba, netán
örökölt degenerációs zavar.....ha mégis az elsö felvetésem lenne igaz, legközelebb mielött ilyet vesz be, elötte "kérdezze meg kezeköorvosát, gyógyszerészét"....nehogy halmozottan hátrányos helyzetbe kerüljön ezáltal....

embermese 2014.04.10. 15:02:30

Kedves Gábor, köszönöm a népszerűsítésem, de valamit megjegyeznék, 3 éve ÉN alapítottam a csoportot, hogy mindne pártállású ember normálisan tudjon egymással beszélgetni. Mivel te ezt az alapelvet, láthatóan nem érzed magadénak és minden más gondolkodásút kis csipetcsapatoddal taposod, így nem hiszem, hogy csodálkoznod kell, hogy a csoport, ami a gondolat és véleményszabadság szellemiségét vallja, téged be kéne hogy engedjen, aki embereket raksz ki, személyiségi jogokat sértve, erre a szennyblogra,

Mivel a csoportban 3500 fő feletti a létszám, nem fogok neked segédkezni ahhoz, hogy ahogy engem akarsz mocskolni, úgy másokkal is meg tudd tenni, ha éppen nem veled csápol :)

Ja.. ma szóltak hogy nézek már ide. megtörtént.. Köszönöm hogy tök faca profilképet választottál :)Ezt a fényképem különösen szeretem :)

Üdvözlettel: Hajósi Virág

08.szabogabor 2014.04.10. 18:53:03

@embermese: Nyomikám, minden szavad hazugság, de majd ha rájössz, hogy már nem itt üzemel a Blog, hanem itt: jovaros.blogspot.hu/2014/04/fodor-gabor-egy-politikai-parazita.html , akkor majd cseveghetünk.
süti beállítások módosítása